news-background
news-background

«استیون اسپیلبرگ» از تهیه‌کنندگی سریال Bull پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه بازیگر آن کناره‌گیری کرد

«استیون اسپیلبرگ» و استودیوی امبلین از تهیه‌کنندگی سریال درام «بول» (Bull) شبکه‌ی CBS پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه «مایکل ودرلی» کناره‌گیری کرد. نماینده‌ی امبلین اعلام کرده است که «استیون اسپیلبرگ»، «امبلین تله‌ویژن»، «دریل فرانک» و «جاستین فالوی» دیگر در تولید سریال نقشی نخواهند داشت. اسپیلبرگ و فرانک فالوی مدیران امبلین تهیه‌کنندگی سه فصل اول سریال «بول» را برعهده داشتند. قرارداد سازندگان این سریال حقوقی به تازگی توسط شبکه برای فصل چهارم تمدید شده بود.

در تولید فصل‌های جدید سریال «بول» که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های CBS بود، هیچ‌گاه تردیدی وجود نداشت، اما این مجموعه اوایل این فصل تلویزیونی پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه ودرلی توسط «الایزا دوشکو» همبازی او در آن زمان، و شکایت ۹.۵ میلیون دلاری بازیگر زن آلبانیایی تبار از CBS، در کانون توجه قرار گرفت.

اسپیلبرگ و همسر و «کیت کپشا» از حامیان همیشگی جنبش‌های ضد-آزار جنسی بوده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که اسپیلبرگ که با دوشکو دیدار کرده دیگر قصد مشارکت در سریال را نداشته باشد. این اقدامی جسورانه برای یکی از سودآورترین سریال‌های در حال پخش تلویزیون است.

دوشکو مارس گذشته گفته بود: «من صبح امروز با سه تن از سران جنبش «تایمز آپ» و آقای «استیون اسپیلبرگ» دیدار کرده‌ام. ما در مورد راه حل‌های احتمالی برای این عدم توازن قدرت در سیستم، آزار و سوءاستفاده‌هایی که در صنعت فیلمسازی و فراتر از آن می‌بینیم و می‌شنویم و تجربه می‌کنیم به بحث نشستیم و ایده‌هایمان را مطرح کردیم.»

جنجال سریال «بول» دسامبر گذشته به وجود آمد وقتی که فاش شد یکی از اعضای سابق سریال از شبکه‌ی CBS شکایت کرده و به علت آزار جنسی ودرلی ۹.۵ میلیون دلار طلب کرده است. دوشکو جزئیات اتهاماتش را در مقاله‌ای که در بوستون گلوب منتشر کرد شرح داد و از جو مسموم حاکم بر شبکه و صحبت‌های غیراخلاقی ودرلی خطاب به او گفت که منجر به شکایت شد. دوشکو به فاصله‌ی کوتاهی پس از شکایت اخراج شد.

ودرلی نقش خود در اخراج دوشکو را تکذیب کرد اما معترف شد که رفتارهایی از او سر زده که «نه خنده‌دار بودند و نه شایسته» و سپس از اینکه موجب آزردگی خاطر بازیگر شده عذرخواهی کرد.

«امبلین تله‌ویژن» نقش زیادی در تأمین هزینه‌های تولید سریال داشت، بنابراین کناره‌گیری آن‌ها تأثیر قابل توجهی بر «بول» خواهد داشت. در این سریال با نویسندگی «دکتر فیل مک‌گرا» و «پل آتاناسیو»، ودرلی در نقش «دکتر جیسون بول» بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۵۲

"و به علت آزار جنسی ودرلی ۹.۵ میلیون دلار طلب کرده است" وقتی میگیم دارن با جنجال درست کردن و کثافت و لجن ، فمینیسم پول در میاره همینه " دوشکو جزئیات اتهاماتش را در مقاله‌ای که در بوستون گلوب منتشر کرد " همیشه برام سواله که چطور یه فرد میتونه اتهام رو در انظار عمومی اون هم رسانه فاش کنه و این جرم نیست !! اگه این شارلاتان نیس یکی به من بگه این چه ربطی به cbs دار؟؟! " و شکایت ۹.۵ میلیون دلاری بازیگر زن آلبانیایی تبار از CBS " دقیقا زمانی که سریال به اوج میرسه و شبکه پول یه جیب میزنه ، خانم یادش میوفته که مدت ها پیش از حرفای طرف خوشش نیومده و میره شکایت میکنه از شبکه!! که بهم پول بده !!! خدایا شکرت

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸

روزگاری غریبیه رفیق... خیلی کثیف شده هالیوود و نفرت پراکنی جنسیتی این روزا از همیشه خیلی بیشتر شده. کوین اسپیسی بدون هیچ دادگاهی و اثبات حکمش از تمام کارای سینمایی و تلویزیونی کنار گزاشته شد. به همین راحتی یه نفر توئیت میکنه و بدون اثبات کردنش کارنامه یه نفرو خراب میکنه. یاد امبر هرد افتادم بعد طلاق از جانی دپ کلی پول و ماشین خواسته بود گفته بود به خیریه ها میدم و... ولی هیچ خیریه خاصی تایید نکرد که بهشون کمک کرده باشه :)) کاسبیه عجیبیه راه افتاده.. مردا متجاوز میشن زنا هم فرشته ی مظلومی که مورد تجاوز قرار گرفتند.

نمایش اسپویل