news-background
news-background

«اسپایک لی» نسخه سینمایی American Utopia را کارگردانی می‌کند

لی با «۵ قطره خون» و «یوتوپیای آمریکایی» سال درخشانی را پشت سر می‌گذارد.

«اسپایک لی» اخیراً برای فیلم جنگی «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم) بهترین نقدهای دوران فیلمسازی خود را دریافت کرد. این فیلم هفته‌ی گذشته از طریق نت‌فلیکس منتشر و به یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه تبدیل شد. اما این فیلم تنها عنوان جدیدی نخواهد بود که لی در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌کند. شبکه‌ی HBO اعلام کرد که امتیاز پخش نسخه‌ی سینمایی نمایش برادوی «یوتوپیای آمریکایی» (American Utopia) را اخد کرده است. در این فیلم «دیوید برن» و ۱۱ موسیقی‌دان دیگر از سراسر جهان ترانه‌های‌شان را اجرا می‌کنند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«نینا رزنستین» نائب رئیس برنامه‌سازی شبکه‌ی HBO می‌گوید: ««یوتوپیای آمریکایی» دیوید بیرن تجربه‌ای دگرگون‌شونده و منحصر به فرد و نمونه‌ی کامل قابلیت صنعت سرگرمی در گرد هم آوردن افراد در این دوران چالش‌برانگیز است. کارگردانی درخشان لی سطحی از صمیمیت به این اجرای تأثیرگذار اضافه می‌کند و ما بسیار خوشحالیم که این نمایش نوآورانه را با مخاطبین‌مان به اشتراک می‌گذاریم.»

«دیوید بیرن» می‌افزاید: «من و اسپایک در سال‌های گذشته چندین بار با یکدیگر همکاری کرده‌ایم. روشن است که من یکی از هواداران او هستم و حالا سرانجام این اجرا فرصتی شد تا دوباره همکاری کنیم. اجرای برادوی یک چالش شگفت‌آور بود و یک فرصت... خوشحالم که این نمایش و موضوع آن می‌تواند به مخاطب گسترده‌تری برسد.»

لی می‌گوید: «خوشحالم که برادر هنری‌ام آقای دیوید بیرن از من خواست در این کنسرت به او ملحق شوم، و مرا به دنیای شگفت‌ «یوتوپیای آمریکایی» دعوت کرد. و این فرصتی است که در زندگی تنها یک بار دست می‌دهد...»

«یوتوپیای آمریکایی» بیرن از اکتبر سال ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ در هادسون تئاتر برادوی روی صحنه رفت. در این کنسرت بیرن و همکارانش ترانه‌هایی از آلبومی به همین نام که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود را به همراه آثار کلاسیک دیگرش اجرا می‌کردند. شبکه‌ی HBO تاریخ پخش این فیلم کنسرت را اعلام نکرده اما تأیید می‌کند که تا اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید