news-background
news-background

«اسپایک لی» مشتاق همکاری با مارول: «دی‌‌سی سطحی است»

استودیوی مارول دست کم تا پیش از پاندمی حکمران بازار فیلم در سراسر دنیا بود و این روزها چپ و راست برای تولید عناوین ابرقهرمانی چراغ سبز نشان می‌دهد. پیش‌تر شایعه‌ی کارگردانی اسپین‌آف «مرد عنکبوتی» توسط «اسپایک لی» شنیده شده بود، اما به نظر می‌رسد که این کارگردان در آینده‌ای نزدیک فیلمی ابرقهرمانی نخواهد ساخت.

لی به‌تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا احتمال دارد بر روی فیلم‌های ابرقهرمانی کار کند یا نه. او می‌گوید در کودکی هوادار کتاب‌های کامیک بوده و احتمال کارگردانی چنین فیلمی را کاملاً رد نمی‌کند اما تأکید می‌کند که اگر قرار باشد فیلمی ابرقهرمانی بسازد قطعاً به سراغ دی‌سی نخواهد رفت.

لی می‌گوید:‌ «هیچ دلیلی برای بیزاری از مارول ندارم. با خواندن کتاب‌های کامیک «مرد عنکبوتی» بزرگ شدم. به نظر من دی‌سی کامیکس همیشه سطحی می‌رسیده.» او در واکنش به این پرسش که آیا با این حرف قصد شعله‌ور ساختن بحث همیشگی مارول علیه دی‌سی را دارد یا نه می‌خندد و می‌گوید: «قصدی ندارم. به مارل علاقه‌ی زیادی داشتم. اگر فرصت مناسبی پیش آید، مخالفتی نخواهم کرد، و آن را بررسی می‌کنم.»

در سال ۲۰۱۸ گزارش شد که لی در حال مذاکره برای کارگردانی اسپین‌آف «نایت‌واچ» (Nightwatch) در دنیای «مرد عنکبوتی» است اما این پروژه هیچ‌گاه به تولید نرسید و گزارشی از پیشرفت آن منتشر نشد.

در طول سال‌های اخیر مارول با فیلمسازانی چون «کلوئی ژائو» و «تایکا وایتیتی» همکاری کرده که پیش از ورود به «دنیای سینمایی مارول» چند فیلم مستقل و کم‌هزینه در کارنامه داشتند. بنابراین احتمال پیشنهاد شدن یک فیلم به لی به ویژه پس از این مصاحبه وجود دارد. لی امسال با «۵ هم‌خون» (Da 5 Bloods) مدعی کسب جوایز مختلف از جمله اسکار است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۱۹

باز این ابله خل و چل سر و کله اش پیدا شد.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۲۵

واقعا حرفش برعکسه. دنیای سینمایی دیسی رو که بخوایم بگیم افتاده دست یسری بی برنامه ولی کامیکاش سطحی نیست

نمایش اسپویل