news-background
news-background

استیو-او ستاره Jackass خودش را به یک بیلبورد در هالیوود چسباند

پلیس و آتش‌نشانی لس‌آنجلس همزمان با پاندمی ویروس کرونا و فصل اطفاء حریق باید یک کله‌خری که خودش را به بیلبورد هالیوود چسبانده بود آزاد می‌کرد. «استیو-او» ستاره‌ی «کله‌خر» (دانلود سریال Jackass با لینک مستقیم) برای بازاریابی کمدی جدیدش «نچسب» (Gnarly) با همکاری دوستانش خود را با نوار چسب به یک بیلبورد در «بلوار کووینگا» و خیابان یوکا هالیوود الصاق کرد. این پوشش سینه و پاهای برهنه‌ی او را در بر می‌گرفتند، اما او به هر طریقی که بود می‌توانست از اینستاگرام استفاده کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

او در صفحه‌ی اینستاگرام خود می‌نویسد: «من همین حالا به یک بیلبورد وصل شده‌ام. و می‌خواهم تأکید کنم که گروهی از افراد حرفه‌ای امنیت کامل را فراهم کرده‌اند. احتمال سقوط من صفر است. برای من مهم است که هیچ منبع ارزشمندی از شهر را به هدر ندهم. فقط خوشحالم که اینجا آویزان شده‌ام.»

استیو-او در ادامه می‌گوید: «[این کار] برای این است که دنیا در مورد پروژه‌ای که سخت بر رویش کار کرده‌ام بداند.» با این حال پس از ۹۰ دقیقه تاب تحمل زخم‌های ایجاد شده را از دست می‌دهد و پلیس برای نظارت از راه می‌رسد. استیو-او می‌گوید: «[پلیس‌ها] می‌گویند تردید دارند که من مرتکب جرم شده‌ام. من این‌طور فکر نمی‌کنم. پول بیلبورد را داده‌ام. امیدوارم که کسی زیادی ناراحت نشود.»

سرانجام یک نفر با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد و استیو-او از بیلبورد جدا می‌شود و پلیس هم هیچ اتهامی نیز به او وارد نمی‌کند. کمدی جدید استیو-او از طریق وب‌سایتش منتشر شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید