news-background
news-background

«استیون یون» ستاره Minari به فیلم جدید «جوردن پیل» پیوست

«استیون یون» به دنبال دریافت بهترین نقدهای دوران بازیگری‌اش با فیلم «میناری» (Minari)، در حال مذاکره با استودیوی یونیورسال است تا در فیلم بعدی «جوردن پیل» برنده‌ی اسکار بازی کند. پیل علاوه بر نگارش فیلمنامه، این فیلم را به همراه «ایان کوپر» برای «مانکی‌پا پروداکشنز» خود تهیه می‌کند. این فیلمساز قراردادی پنج ساله با یونیورسال دارد.

یون به «کیکی پالمر» می‌پیوندد که پیش‌تر پیوستنش به این فیلم تأیید شده بود. «دنیل کالویا» بازیگر نامزد اسکار «یهودا و مسیح سیاه» (Judas and the Black Messiah) که در «برو بیرون» (Get Out) با پیل همکاری کرده دیگر ستاره‌ی این فیلم جدید خواهد بود. پیل برای فیلم «برو بیرون» برنده‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال شد.

انتخاب یون نشان می‌دهد که پیل به همکاری با بازیگرانی از نژادهای مختلف تمایل دارد. «دانا لنگلی» مدیر یونیورسال پیش‌تر در زمان معرفی این فیلم جدید از تعهد پیل به تنوع نژادی گفته بود.

همچون دیگر آثار سینمایی پیل، جزئیاتی در مورد داستان این فیلم منتشر نشده و مشخص نیست که پالمر و دیگر بازیگران چه نقشی بازی می‌کنند. یونیورسال اعلام کرده است که فیلم جدید پیل را ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران می‌کند. دو فیلم اول پیل با مانکی‌پا و یونیورسال – «برو بیرون» در سال ۲۰۱۷ و «ما» (Us) در سال ۲۰۱۹ در گیشه بسیار پرفروش شدند و در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند در حالی که با بودجه‌های کمتر از ۲۰ میلیون دلاری تولید شدند.

یون بیشتر برای بازی در سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شناخته می‌شود، اما پس از جدایی از آن در سال ۲۰۱۶ به بازی در فیلم‌های مستقل گرایش پیدا کرده است. او پیش از «میناری» یکی از بهترین بازی‌هایش را در فیلم «سوزاندن» (Burning) به نمایش گذاشت. او اخیراً به سریال کمدی «بیف» (Beef) نت‌فلیکس نیز ملحق شده و مقابل «الی وونگ» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید