news-background
news-background

«استیون کینگ» تولید فصل دوم سریال The Outsider را تأیید کرد

 

شبکه‌ی اچ‌بی‌او هنوز سفارش ساخت فصل دوم «بیگانه» را صادر نکرده اما کینگ می‌گوید: «فصل دوم قرار است ساخته شود.»

هواداران سریال ترسناک و جنایی «بیگانه» (دانلود سریال The Outsider با لینک مستقیم) ماه‌هاست که منتظرند شبکه‌ی اچ‌بی‌او سفارش ساخت فصل دوم را صادر کند. به همین علت است که «استیون کینگ» پیام مسرت‌بخشی برای آنان دارد: فیلمنامه‌های فصل دوم «بیگانه» به نگارش درآمده‌اند. با توجه به مصاحبه‌ی اخیر کینگ با «اینترتینمنت ویکلی»، به نظر می‌رسد که اچ‌بی‌او قطعاً فصل دوم را به تولید خواهد رساند. این سریال توسط «ریچارد پرایس» توسعه پیدا کرد و از رمانی به همین نام نوشته‌ی کینگ اقتباس شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هم سریال «بیگانه»‌ اچ‌بی‌او و هم سریال «آقای مرسیدس» (Mr. Mercedes) شبکه‌ی آدینس که از رمان دیگر کینگ اقتباس شده، دارای شخصیت «هالی گیبنی» با بازی بازیگر نامزد اسکار «سینتیا اریوو» در سریال اول و «جاستین لوپ» در سریال دوم هستند. کینگ در پاسخ به این پرسش که کدام بازیگر نقش هالی را بهتر ایفا کرده می‌گوید لوپ فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته چرا که تاکنون سه فصل از سریال «آقای مرسیدس» پخش شده است. کینگ اضافه می‌کند: «سینتیا هم ممکن است چنین فرصتی به دست آورد، زیرا قرار است فصل دوم «بیگانه» به محض فراهم شدن شرایط فیلمبرداری ساخته شود.»

فصل اول «بیگانه» تمامی رویدادهای رمان کینگ را پوشش داد، به همین دلیل فصل دوم وقایعی روایت‌نشده را به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد که کینگ از پراس و گروه نویسندگان «بیگانه» راضی است و به آنان اجازه‌ی گسترش دنیای سریال را داده است. «جیسون بیتمن»، «کارین کاسوما» و «جی.دی. دیلارد» از جمله کارگردانان فصل اول «بیگانه» بودند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«بیگانه» ژانویه گذشته از اچ‌بی‌او روی ایر رفت و در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شد. اپیزود پایانی آن در تمامی پلتفرم‌ها ۲.۲ میلیون بیننده داشت و رشد ۹۰ درصدی را نسبت به قسمت اول نشان داد. بیتمن، اریوو، «بن مندلسون»، «بیل کمپ»، «جولین نیکلسن»، «ماری وینینگهام» و «پدی کنسداین» از جمله بازیگران «بیگانه» بودند. بیتمن پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که عوامل و بازیگران برای بازگشت به دنیای سریال ابراز تمایل کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید