news-background
news-background

«استیون سودربرگ» مسابقه تلویزیونی Magic Mike را می‌سازد

مسابقه‌ی تلویزیونی «مایک جادویی» گروهی ۱۰ نفره را به مایک‌های جادویی بدل می‌کند.

 

چندگانه‌ی «مایک جادویی» (Magic Mike) «استیون سودربرگ» و «چنینگ تیتوم» تاکنون به شکل دو فیلم بلند و یک نمایش زنده در لاس‌وگاس گسترش یافته، اما شبکه‌ی HBO Max به‌تازگی اعلام کرده است که یک مسابقه‌ی تلویزیونی بدون فیلمنامه به نام «مایک جادویی واقعی» (The Real Magic Mike) به تهیه‌کنندگی سودربرگ و تیتوم در دست ساخت دارد. این مسابقه تا پایان سال ۲۰۲۱ روی ایر خواهد رفت.

شبکه‌ی HBO Max می‌گوید در این برنامه گروهی ده نفره به «مایک‌های جادویی» واقعی تبدیل می‌شوند. ده مردی که «جادوی خود را از دست داده‌اند» انتخاب خواهند شد تا «روح خود را عریان کنند و در حالی که اندام‌های‌شان را تکامل می‌دهند، اجرای حرکات تماشایی را بیاموزند و سطح جدیدی از اعتماد به نفس کسب کنند.. از این گروه تنها یک نفر «مایک جادویی واقعی» خواهد بود و علاوه بر دریافت جایزه‌ی نقدی، فرصت اجرا بر روی صحنه‌ی نمایش «مایک جادویی زنده» در لاس‌وگاس را به دست می‌آورد.

«مایک جادویی» در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی سودربرگ روی پرده رفت و از تجارب تیتوم به عنوان یک استریپر پیش از ورودش به هالیوود الهام گرفته شد. دیگر بازیگران فیلم «متیو مک‌کانهی»، «الکس پتیفر»، «کودی هورن»، «الیویا مان»، «مت بومر»، «رایلی کیو»، «جو مانگانیلو» و «آدام رودریگز» بودند. این فیلم با بودجه‌ی ۷ میلیون دلاری ساخته شد و ۱۶۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دنباله‌ی این فیلم (Magic Mike XXL) در سال ۲۰۱۵ موفق به ثبت فروش ۱۲۰ میلیون دلاری شد.

«رید کارولاین» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی هر دو قسمت «مایک جادویی» دیگر تهیه‌کننده‌ی مسابقه‌ی «مایک جادویی واقعی» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید