news-background
news-background

استیون تایلر دوست دارد در "نگهبانان کهکشان" حضور یابد

"استیون تایلر" (Steven Tyler) رهبر گروه موسیقی "اروسمیث"، تمایل خود به حضور در قسمت سوم "نگهابانان کهکشان" را اعلان کرده است.

بعد از 45 سال فعالیت در موسیقی، تایلر از حوزه‌ی بازیگری نیز، رزومه‌‌ی قابل توجهی برای خود تهیه کرده است. اگرچه او بیشتر به ایفای نقش شخصیت خودش در سریال‌هایی همانند "Two and a Half Men"، "Nashville" و "Hot in Cleveland" پرداخته، اما بعنوان صداپیشه در انیمیشن‌هایی همانند "The Polar Express" و "Epic" نیز حضور داشته است.

تایلر برنامه‌های زیادی را برای آینده‌ی خود چیده، اما یکی از مهمترین آنها حضور در "نگهبانان کهکشان 3" میباشد. او در اینباره گفته: "من هرکاری میکنم تا در نگهبانان کهکشان 3 بازی کنم. "جیمز گان" صدایم را می‌شنوی؟" (جیمز گان: کارگردان فرانچایز نگهبانان کهکشان).

این ایده‌ی جالبی است، اما شاید تایلر مجبور شود با کارگردان دیگری برای قسمت سوم مذاکره کند؛ چرا که هنوز مشخص نیست جیمز گان بعنوان کارگردان قسمت سوم نگهبانان کهکشان حضور دارد یا خیر و یا اصلا مارول باز هم فیلمی اختصاصی از این فرانچایز خواهد ساخت یا که قسمت دوم آن، قسمت آخر بوده و برای آخرین بار شاهد حضور این گروه در "جنگ بینهایت" خواهیم بود.

lumapictures_guardians-of-the-galaxy_header

کارگردانی "نگهبانان کهکشان" برعهده "جیمز گان" میباشد و همانند قسمت قبلی، "کریس پرت" در نقش "استارلرد"، "وین دیزل" در نقش "گروت"، "زویی سالدانا" در نقش "گامورا"، "دیو باتیستا" در نقش "درکس" و "بردلی کوپر" در نقش "راکت" حضور دارند. همچنین بازیگران جدیدی همانند "کرت راسل" و "سیلوستر استالونه" نیز به این پروژه اضافه شده اند.

نگهبانان کهکشان، در فاز دوم مارول رونمایی شد. این فیلم در 2014 به نمایش درآمد و بسیار موفق عمل کرد. حال قرار است در سال آینده، شاهد قسمت دوم آن باشیم. در قسمت دوم این فیلم، شاهد رویارویی استارلرد با پدرش، یعنی "ایگو: سیاره‌ی زنده" خواهیم بود که این نقش را کرت راسل برعهده دارد. این گروه فضایی، برای بار دیگر در فیلم اختصاصی خود به نمایش درخواهند آمد و بعد از آن در کنار انتقامجویان، در فیلم "انتقامجویان: جنگ بینهایت" (Avengers: Infinity War) حضور خواهند یافت. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید