news-background
news-background

«استیون امل» ستاره Arrow در سریال Heels شبکه Starz بازی می‌کند

«استیون امل» پس از فیلمبرداری فصل هشتم و پایانی سریال ابرقهرمانی «ارو» (Arrow) شبکه‌ی CW در نقش اصلی سریال درام دیگری ظاهر می‌شود. امل برای بازی در درام یک ساعته‌ی «کشتی‌گیران هیل» (Heels) در مورد دنیای کشتی‌گیری حرفه‌ای به صورت مستقل با شبکه‌ی Starz قراردادی به امضاء رسانده است. این سریال سفارش ساخت یک فصل هشت اپیزودی را دریافت کرده است.

«مایکل والدرون» (Loki) به عنوان نویسنده و «مایک اومالی» در مقام شورانر فعالیت خواهند کرد. سریال در مورد مردان و زنانی است که در یک شهر کوچک رؤیای کشتی‌گیری را دنبال می‌کنند. «کشتی‌گیران هیل» ماجرای دو برادر و رقیب – یکی با بازی امل – را بازگو می‌کند که برگزارکننده‌ی مسابقات کشتی حرفه‌ای‌اند. در رینگ مسابقه یکی باید نقش آدم خوب و دیگری نقش دشمن او یا «هیل» را بازی کند، اما این شخصیت‌ها در دنیای واقعی هم نفوذ می‌کنند.

روی رینگ، «جک اسپید» با بازی امل یک شخصیت شرور یا هیل کاریزماتیک است. در دنیای حقیقی، مالک سخت‌کوش شرکت، همسر و پدری است که سعی می‌کند رؤیاهای ناممکن خود را ممکن کند. او روحی هنرمند در کالبد یک جنگجو است و مانند «استیو جابز» کمال‌گرا.

امل روز گذشته پس از انتشار خبر تولید سریال در صفحه‌ی توئیتر خود خطاب به «کودی رودز» کشتی‌گیر ۳۴ ساله‌ی آمریکایی نوشت: «هی کودی دوست داری به من کمک کنی یک سریال تلویزیونی بسازیم؟» مراحل پیش‌تولید سریال «کشتی‌گیران هیل» اوایل سال ۲۰۱۷ توسط پارامونت تله‌ویژن در شبکه‌ی Starz آغاز شده بود.

امل در هفت سال گذشته نقش اصلی «الیور کوئین/گرین ارو» را در سریال «ارو» شبکه‌ی CW بازی کرده و موجب شد چندگانه‌ی «اروورس» (Arrowverse) با دیگر شخصیت‌های دی‌سی در شبکه کلید بخورد. امل در سریال‌های «افسانه‌های فردا»، «فلش» و «سوپرگرل» هم ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید