news-background
news-background

استودیوی فیلم جدید «پل توماس اندرسون» تغییر کرد

فیلم جدید «پل توماس اندرسون» که داستانی در دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی در سان فرناندو ولی روایت می‌کند از استودیوی فکوس به ام‌جی‌ام کوچ کرد. این انتقال را هیچ‌یک از این دو استودیو تأیید نمی‌کند اما منابع نزدیک به پروژه قرارداد جدید را قطعی می‌دانند. اندرسون با یونیورسال  و فکوس فیلم «رشته‌ی خیال» (دانلود فیلم Phantom Thread با لینک مستقیم) را ساخت و نامزد اسکار بهترین فیلم شد. این فیلم در بازارهای جهانی نزدیک به ۴۸ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم جدید اندرسون پیش از پاندمی کووید-۱۹ وارد مرحله‌ی تولید نشده بود. هنوز مشخص نیست که آیا اندرسون به سبب افزایش بودجه استودیوی پخش‌کننده‌ی فیلم را تغییر داده یا علت دیگری در کار بوده است. فیلم «رشته‌ی خیال» با بودجه‌ی ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فکوس پیش‌تر قرار بود پخش داخلی فیلم را بر عهده بگیرد و یونیورسال آن را در بازارهای بین‌المللی اکران کند. این استودیو در سال ۲۰۱۷ «رشته‌ی خیال» را به بازار عرضه کرد و شش نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد برای «دنیل دی-لوئیس» را دریافت کرد و اسکار بهترین طراحی لباس را برای «مارک بریجز» به همراه آورد.

فیلم جدید کارگردان «مرشد» (دانلود فیلم The Master با لینک مستقیم) در مورد یک دانش‌آموز دبیرستانی است که در پیشه‌ی بازیگری موفق عمل می‌کند. این چهارمین بار است که اندرسون فیلمی با یک داستان در منطقه‌ی سان فرناندو ولی می‌سازد. او پیش از این با فیلم‌های «شب‌های عیاشی» (دانلود فیلم Boogie Nights با لینک مستقیم)، «مگنولیا» (دانلود فیلم Magnolia با لینک مستقیم) و «عشق گیج» (دانلود فیلم Punch Drunk Love با لینک مستقیم) داستان‌هایی در این ناحیه روایت کرده بود. کمپانی فیلمسازی «گولاردی فیلم» اندرسون تاکنون ۲.۵ میلیون دلار تسهیلات برای تولید این پروژه در کالیفرنیا دریافت کرده است.

اندرسون در دوران فیلمسازی‌اش موفق به کسب هشت نامزدی اسکار شده است. او نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید خود است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۰

موفق به کسب هشت نامزدی اسکار شده

نمایش اسپویل
۲۸ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲

اصلاح شد. سپاس.

نمایش اسپویل