news-background
news-background

استقبال خالق «Breaking Bad» از ایده ی بازگرداندن «جسی پینکمن» به تلویزیون

  • متن پیش روی تان ممکن است داستان سریال Breaking Bad را فاش کند.
 

تیتر خبر را درست خوانده اید. خالق سریال «Breaking Bad» یعنی «وینس گیلیگان» اعلام کرده که بسیار خوشحال می شود اگر روزی بتواند شخصیت «جسی پینکمن» را به تلویزیون بازگرداند. «آرون پاول» در 62 اپیزود سریال نام برده با ایفای نقش شخصیت جسی پینکمن توانست تلاش های این شخصیت را در کنار تولید کننده ی مواد مخدر یعنی والتر وایت به تصویر بکشد. بعد از این سریال نوبت به اسپین آف آن رسید که با نام «Better Call Saul» ساخته شد و وینس گیلیگان می تواند با فلش بک زدن به اتفاقات سریال اصلی، بار دیگر جسی پینکمن را به تلویزیون بازگرداند ولی گویا این شخص بیشتر از ایده ی ادامه دادن «Breaking Bad» استقبال کرده است و اگر روزی فرصتش مهیا شود ایده ای را دنبال می کند که در آن جسی پینکمن در حال فرار کردن است.

پایگاه خبری «Digital Spy» در سالگرد ده سالگی سریال مذکور مصاحبه ای با وینس گیلیگان ترتیب داد. این کارگردان در مصاحبه ی خود آینده ی جسی پینکمن را متصور شد و گفت که اکنون او دیگر زیر سایه ی والتر وایت نیست و زندگی مستقل خود را دارد.

هیچ کس نمی تواند احتمال بازگشت این شخصیت در آینده را نادیده بگیرد. هر چیزی ممکن است. در اپیزود آخر سریال، پلیس ممکن بود در هر گوشه و کناری در کمین جسی پینکمن بوده باشد، اما من بیشتر دوست دارم که او فرار کرده باشد چون بنظرم به قدر کافی در سریال عذاب کشیده بود و آزادی کمترین حق جسی پینکمن در زندگی آشفته اش بود. من دوست دارم که تصور کنم جسی در دنیای سریال آزاد است ولی نمی دانم اکنون به چه کاری ممکن است مشغول باشد. امیدوارم که فرار کند و با دختر آرزو هایش ملاقات کند و هرگز سمت کار خلاف نرود. من همیشه عاشق جسی پینکمن بوده ام.

امر بدیهی آن است که حضور دوباره ی جسی پینکمن در تلویزیون مشروط به تمایل «آرون پاول» برای ایفای نقش دوباره ی این شخصیت است و با توجه به اخبار موجود، این بازیگر مدت ها پیش اعلام کرده بود که اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیار خوشحال می شود و امیدوار است که حداقل روزی در سریال «Better Call Saul» حضور داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا از ایده ی بازگشت جسی پینکمن به تلویزیون و ادامه یافتن «Breaking Bad» حمایت می کنید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۰

امیدوارم این اتفاق توی همین فصل بیوفته. البته نقدهای زیادی درمورد نحوه مرگ والتر وایت هم شده که در فضای مجازی موجوده. یعنی ممکنه خود والتر هم به سریال برگرده. حتی بعضی از دکتر ها هم نحوه تیر خوردنش و محل دقیقی که زخمی شده رو مشخص کردن که احتمال زنده موندن والتر رو بیشتر میکنه.

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹

وای عالی میشع عشقی جسی

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۲:۳۱

خیلی سریال خواب آوری بود........................... سریال فقط Game of Thrones....

نمایش اسپویل
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۳۱

فكر نمي كنم ربطي به تازه شروع كردن به سريال ديدن داشته باشه چون من سريال ديدنو دقيقا با اين سريال شروع كردم و از بهترين تجربه هاي بصريم بود بركينگ بد پر از بازي هاي زيرپوستي گيرا و فيلمنامه اي پر از فراز و نشيب هاي هنرمندانه است و صادقانه عالي و گيراعه به نظرم كسي كه كسل ميشه اين سريال با چشم دل اين نديده

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰

سریال خواب آوری نبود شما خواب بودی دوست عزیز؛بعضی ها باهاش زندگی کردن.

نمایش اسپویل
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۲۹

سلام داداش با نظرت هم موافقم هم مخالف از یه نظر میشه گفت بله واسه کسی که تازه بخواد سریال رو شروع کنه به نگاه کردن کمی مایوس کننده به نظر میاد و با نشون دادن فضاهای یکسان ببینده پشیمون بشه از نگاه کردن...منجمله خود من که 2 با تا اخرای فصل 2 ولش کردم ولی بعد فصل 2 سریال کمی هیجان پیدا میکنه و به پیش میره ولی تنها چیزی که این سریال رو یکی از بهترین سریال های تاریخ تلویزیون کرده اکشن بودنش نیست چیزیه که کارگردان و مسئولینش سعی کردن تا حد ممکن به واقیعت نزدیک نگهش دارن و وارد فضای علمی تخیلی مثل بازی تاج و تخت نشن(که البته خودم یکی از طرفدارای GOT هستم) پس میشه گفت ارزش های مثل خانواده، حس فداکاری پدر، دوستی قوی و نشون دادن این که ساده ترین ادم ها هم یه روی تاریکی دارن سریال رو به این حد محبوب کرده. پس دوست عزیز اگه سریال رو کامل ندیدین توصیه میکنم کامل ببینید و اگه دیدید و نپسندید مربوط به سلیقه تونه که توهین هم نمیکنم چون سلیقه ی هر کس مختص خودشه و خاصه ممنون

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۱:۵۹

واااای اگه بشه که هیلی عالی میشه همینطور که از اسم وروفایلم مشخصه:) عاشق شخصیت جسی پینکمنم

نمایش اسپویل
۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۷:۵۴

کیه که سریال رو ببینه و عاشق جسی نباشه . حقیقتا چند روز پیش یه حسی بهم میگفت چی میشه بریکینگ بد ساخته بشه و ادامه داستان و عاقبت جسی رو ببینیم . ملاقات دوباره با جسی ارزش صبر کردن رو داره.امیدوارم دوباره جسی رو در قالب سریال مستقل و تبدیل شدنش به مافیا رو ببینم . قبل از مردنم ????

نمایش اسپویل
بیشتر