news-background
news-background

استفانی فولسوم نویسندگی «Toy Story 4» را بر عهده خواهد داشت

طبق خبر منتشر شده از سایت ددلاین، استفانی فولسوم کار نوشتن فیلمنامه، انیمیشن «Toy Story 4»، محصول کمپانی والت دیزنی و پیکسار را بر عهده دارد. استفانی فولسوم به دلیل نوشتن فیلمنامه «1969l: a Space Odyssey Or: How Kubrick Learned to Stop Worrying and Land on the Moon»، که در مورد ساخت فیلم جعلی فرود روی ماه، و همکاری استنلی کوبریک با ناسا است، تا مدتی در لیست سیاه بود.  همچنین او در نوشتن فیلمنامه، فیلم «Thor: Ragnarok» همکاری کرده است؛ هر چند، سایت ددلاین اعلام کرده است که انجمن نویسندگان آمریکا این موضوع را رد کرده است. فیلمنامه اصلی انیمیشن «Toy Story 4» توسط رشیدا جونز و همکارش ویل مک‌کورمک نوشته می شود.

انیمیشن «Toy Story 4»، یک داستان عاشقانه بین وودی و بو پیپ خواهد بود. بو پیپ در قسمت سه این انیمیشن ححضور نداشت، و در قسمت چهارم باز خواهد گشت. همچنین وودی، باز لایت یر و دیگر شخصیت‌های داستان اسباب‌‌‌‌ بازی‌، به دختری کوچکی به‌نام بانی داده شده‌اند. این تمام چیزی است که فعلاً از قسمت 4 این انیمیشن مشخص شده است.

تیم آلن، تام هنکس، آنی پاتس، پاتریشا آرکت، جون کیوسک از ستارگان این قسمت از انیمیشن «Toy Story» هستند، همچنین کارگردانی این مجموعه بر عهده جاش کولی خواهد بود. در حال حاضر انتظار می رود انیمیشن «Toy Story 4» در تاریخ 21 ژوئن 2019 اکران شود.

شما در مورد انتخاب استفانی فولسوم به عنوان نویسنده برای انیمیشن « Toy Story 4 »، چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۳۱

من مخالفم نویسنده اش باید زن باشه

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۵۲

مشکلی نیست

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۲۸

از نظر اینجانب بلامانع میباشد

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۱۳

نظرم منم مثبته

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۱۰

نظر من مثبته :)

نمایش اسپویل