news-background
news-background

استفاده «دونالد ترامپ» از شخصیت تانوس در یک ویدیوی تبلیغاتی

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در اقدام عجیب دیگری تصویر سر خود را روی شخصیت «تانوس» قرار داد، موجودی فضایی در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دیزنی و مارول که نیمی از جمعیت جهان را نابود کرد.

نامزدهای ریاست جمهوری در کمپین‌های خود معمولاً شخصیت منفی فیلمی که بیش از ۳ میلیارد نفر را خاکستر کرده استفاده نمی‌کنند، اما صفحه‌ی توئیتر «اتاق جنگ ترامپ» بنا به دلایلی خود را مجاز دانست که این شخصیت فیلم‌های محبوب ابرقهرمانی را برای ارسال پیامی سیاسی به کار ببرد.

«تانوس» با بازی «جاش برولین» قدرتمندترین دشمن «انتقام‌جویان» بود که سال گذشته در فیلم «انتقام‌جویان:‌ جنگ بی‌نهایت» با نیروی «دستکش بی‌نهایت» قهرمانان مارول را به دردسر انداخت. این موجود بنفش رنگ پس از به دست آوردن سنگ‌های بی‌نهایت با یک بشکن نیمی از جمعیت جهان را از بین برد. تصویر منتشر شده از صفحه‌ی «اتاق جنگ ترامپ» رئیس جمهور تانوس را نشان می‌دهد که پیروزمندانه بشکن می‌زند و رهبران دمکراتیک شامل «نانسی پلوسی»، «جری ندلر» و «آدام شیف» را به خاکستر تبدیل می‌کند.

ترامپ با این ویدیو پیام روشنی صادر می‌کند و می‌گوید چه در استیضاح و چه در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری شکست‌ناپذیر است. با این حال، چنین اقدامی منطقی نیست زیرا «تانوس» در نهایت به دست «انتقام‌جویان»ی که در زمان سفر کردند شکست داده شد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» تابستان گذشته با فروش ۲.۷۸ میلیارد دلاری در سراسر دنیا رکورد «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» را شکست و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۲:۴۸

طرف کلا خلاصه میبینه کاری نمیتونه بکنه در مقابل استیضاح با این نمایش مسخره ملتو سرکار میزاره

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۱

همه قضایا به کنار افکت هایی که به کار بردن رو انگار محمدعلی 3 ساله از تهران درست کرده

نمایش اسپویل
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۰۱:۰۴

داداش میدونی میم چیه؟ قرار نیست نامزد جلوه های ویژه تو اسکار بشه

نمایش اسپویل