news-background
news-background

از وارکرافت تا بتمن و سوپرمن

با سلام. امیدواریم 13 تمامی عزیزان به خوبی و خوشی سپری شده باشد و به اصطلاح 13 تا بدی از شما دور شده باشه.این پایان هفته رو با 2 خبر به اتمام میرسونیم. در چند روز گذشته اخبار از فیلم جدید وارکرافت برای شما منتشر کردیم؛که میتوانید ان را در از “وارکرافت” چه خبر؟ مشاهده کنید.

اما بشنوید از چند ساعت پیش که پس از انتشار تریلر رسمی این فیلم،پوستر رسمی ان نیز به عنوان "Warcraft: The Beginning" که در بالا مشاهده میکنید منتشرشد.برای طرفداران این عنوان انگار سالیان درازی است که در انتظار این فیلم و هنرنمایی دانکن جونز هستند و ظاهرا دیگر خسته و مانده شده اند؛اما این چند صباح باقی مانده را نیز تحمل میکنند.از این انتظار که گذر کنیم به همان ارک تریلر میرسیم که همانطور که ذکر شد قهرمان داستان این بار نه یک انسان که بلکه یک ارک میباشد.

فیلم در دنباله دنیای معروف بازی های کامپیتوری ان به نام دنیای وارکرافت داستان فیلم بازگو کننده دنیای وارکرافت در زمان فرمانروایی ازروث (Azeroth) میباشد،زمانی که این فرمانروایی پایدار و ارام دچار هرج و مرج درونی میشود واتفاقی به نام جنگ اوران اورک رخ میدهد.در حالی که اورک های جنگ اور به دنبال مکان جدیدی برای ساکن شدن و زندگی کردن هستند،بهترین مکانی که مد نظر ان ها قرار میگرد قلمرو زندگی انسان هاست و داستان از این قسمت شروع میشود که بین دو نژاد اورک ها برای از بین بردن دنیای انسان ها و نجات ان ها جنگی اغاز میشود و ...

از جمله بازیگران این فیلم میتوان به  توبی کبل، دومینیک کوپر، تراویس فیممل، رابرت کازینسکی، روت نگگا، پائولا پاتون و بن فاستر اشاره کرد.هماطنور که از پوستر نیز برمی اید فیلم جدید وارکرافت قرار است در 30 می اکران شود.

هم اکنون میتوانید اخرین تریلر این عنوان را مشاهده یا دانلود نمایید

12-Batman-V-Superman-Empire-Cover02

این پایان هفته دلمان نیامد بدون بتمن و سوپرمن صحنه را ترک کنیم.بگذارید از فیلمی بگوییم که منقدان به باد سرزنش بستندش وطرفداران به باد نوازش و انقدر ان را نوازش کردند که اکنون در رده اول باکس افیس این هفته ایستاده است.درباره این فیلم جدید دی سی نکات جالب زیادی است که شاید یکی از ان ها رنگ عوض کردن منتقدان باشد. منتفدانی که دقیقا روز قبل از انتشار ان را حداقل 60% بد خواندند و اکنون شاید کمی در صحبت های خود تغییر ایجاد کرده اند و پوستر معروف بالا نیز ازمجله امپایر نیز این هفته گفته هایی راجب ان داشته ظاهرا.

در چند روز گذشته یکی از مهم‌ترین فیلمهای سال که بسیاری از هواداران سالها در انتظارش بودند اکران شد، فیلمی که در آن برای اولین بار در تاریخ سینما شاهد حضور دو ابرقهرمان فوق محبوب دنیای دی سی یعنی بتمن و سوپرمن در کنار هم یا بهتر بگوییم در مقابل هم بودیم. همین نکته می‌تواند شرط لازم و کافی برای موفقیت یک اثر پرهزینه و درجه یک برای هواداران سینمای اکشن و ابرقهرمانی را تضمین کند و دیگر ایرادات فیلم و امتیازات منفی منتقدان و … را برای هواداران به نکاتی غیر ضروری و نامهم تبدیل کند،موردی که در این هفته دقیقا به ثمر رسید و برای فیلم “بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت” از یک طرف شاهد ضعیف‌ترین امتیازات ممکن از جانب مجلات معتبر و از طرف دیگر شاهد بالاترین میزان فروش ممکن از جانب تماشاگران سینمای جهان بودیم.
داستان این فیلم در ادامه‌ی اتفاقات فیلم Man of Steel (محصول 2013) به وقوع می‌پیوندد، جایی که سوپرمن "کویل" بعد از شکست ژنرال زاد "شانون" در شهر متروپلیس به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و از همین رو کمی دچار غرور شده است، اما همچنان بسیاری از مردم به سوپرمن ایمان دارند و این قهرمان را تنها ناجی شهر می‌پندارند. از طرف دیگر بروس وین "بن افلک" به سوپرمن اعتماد چندانی ندارد و او که یک موجود فرازمینی است را برای زمین یک تحدید بحساب می‌آورد و سعی می‌کند که در کالبد بتمن به مقابله با وی بپردازد تا آن دسته‌ی دیگر از مردم که از قدرت‌های ماورایی سوپرمن وحشت دارند را نیز به آرامش برساند، از همین رو رقابتی تلخ و انتقام جویانه بین بتمن و سوپرمن شکل می‌گیرد به طوری که هیچ عاملی جلودار مقابله و صلح بین این دو نیست. اما در ادامه و با ورود فرزند زئوس یعنی واندر وومن "گل گدت" به میدان و همچنین موجود خبیث و قدرتمندی که توسط لکس لوتر "ایزنبرگ" جان گرفته است شرایط دشمنیِ بتمن و سوپرمن را دچار تغییر می‌کند.
اجازه بدهید در مورد نکات منفی فیلم به همین نکته بسنده کنیم که امتیاز میانگین این فیلم پر هزینه و از نظر بسیاری مهم‌ترین و قابل انتظار‌ترین فیلم سال 2016، از سوی مجلات معتبر 44 از 100 بوده است! اما در مورد میزان فروش هفته‌ی آغازین “بتمن علیه سوپرمن” باید گفت که گل سرسبد کمپانی DC موفق شد در این هفته حسابی در مقابل کمپانی مارول قد علم کند و به موفقیت بالایی دست پیدا کند. این فیلم در اولین آخر هفته‌ی فروش داخلی آمریکا با فروش 166 میلیونی موفق شد رکورد بهترین فروش آغازین فصل بهار تاریخ را به ثبت برساند. همچنین این فیلم بعد از قسمت هفتم “جنگ ستارگان” و “دنیای ژوراسیک” و قسمت آخر “هری پاتر” با فروش 422 میلیون دلاری موفق شد در جایگاه چهارمین فیلم موفق از نظر میزان فروش هفته‌ی اول در سطح جهان قرار بگیرد.هم اکنون میتوانید وضعیت باکس افیس این هفته را از لینک زیر مشاهده نمایید.

باکس افیس 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید