news-background
news-background

ارجاع ظریف قسمت پنجم سریال Loki به یکی از لحظات عجیب تاریخ کامیک‌های مارول

هواداران مارول آنچه در قسمت پنجم سریال «لوکی» می‌دیدند را به سختی می‌توانستند باور کنند.

 

در اپیزود پنجم سریال «لوکی» (Loki) که چهارشنبه این هفته از دیزنی+ پخش شد، ارجاع ظریفی وجود داشت به یکی از عجیب‌ترین لحظات تاریخ مارول.

در پایان قسمت چهارم سریال، «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» توسط «رنسلیر» (گوگو امباتا-را) به «نیستی» (The Void) منتقل شد، جایی که مملو از واریانت‌های نگون‌بخت است. سازمان «تی‌وی‌ای» هر بار با از بین بردن واریانت‌هایی که در «خط زمانی مقدس» اخلال ایجاد کرده‌اند، آن‌ها را به این مکان می‌فرستاده است. در پس زمین نمایی از این قلمرو ارجاعی وجود دارد به بالگرد «تانوس».

در یکی از صحنه‌های سریال بالگرد زرد رنگی قابل رؤیت است که نام «تانوس» روی آن درج شده. «بالگرد تانوس» از داستان «گربه و مکعب کیهانی» (The Cat and the Cosmic Cube) الهام گرفته شده که «تایتان دیوانه» یا «تانوس» که نقش آن را «جاش برولین» بازی کرده، سوار بر یک بالگرد زرد رنگ دیده دیده می‌شود. در کامیک «ابرداستان‌های اسپایدی» (Spidey Super Stories) شماره ۳۹، تانوس سعی می‌کند با بالگرد «تسرکت» را برباید اما شکست می‌خورد و توسط پلیس دستگیر می‌شود.

تصویر یکی از قدرتمندترین و عظیم‌ترین شخصیت‌های مارول درون هواگردی نه‌چندان بزرگ در نزد هوادارن و خوانندگان کتاب‌های مارول به یک میم تبدیل شد. این خوانندگان حالا ناباورانه می‌بینند که سریال «لوکی» به این لحظه عجیب در «دنیای سینمای مارول» ارجاعی داده شده.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «باورم نمی‌شود که مارول واقعاً بالگرد را در سریال قرار داده.» کاربر دیگری می‌گوید: «بالگرد لعنتی تانوس را در قسمت پنجم «لوکی» آورده‌اند. شما اسطوره‌اید.»

این هفته هواداران مارول ارجاعات دیگری به «تانوس» در تیتراژ پایانی سریال یافته بودند. قسمت ششم و پایانی «لوکی» چهارشنبه هفته آینده از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید