news-background
news-background

«ادگار رایت» از The Running Man «استیون کینگ» اقتباس سینمایی جدیدی می‌سازد

پارامونت پیکچرز برای اقتباس جدید از رمان فیوچریستی «مرد فراری» (The Running Man) با «ادگار رایت» به توافق رسیده است. این رمان اولین بار با نام مستعار «ریچارد باکمن» توسط کینگ منتشر شد و در سال ۱۹۸۷ در نسخه‌ی سینمایی آن نقش‌آفرینی کرد.

نویسنده و کارگردان بریتانیایی «بیبی درایور» (Baby Driver) این اقتباس را با همکاری «مایکل باکال» به نگارش درخواهد آورد و نسبت به نسخه‌ی سینمایی قبلی بیشتر به اثر کینگ وفادار می‌ماند.

«سایمون کینبرگ» که ایده‌ی تولید فیلم را با «اما واتس» مدیر پارامونت مطرح کرده، از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود. هرچند رایت کارگردانی گزیده‌کار است، اما نتوانسته در مقابل ایده‌ی بازسازی «مرد فراری» مقاومت کند. رایت در سال ۲۰۱۷ گفته بود که اگر فرصت بازسازی هر فیلمی را داشته باشد «مرد فراری» را انتخاب می‌کند.

کینگ اولین نسخه‌های رمان را در سال ۱۹۸۲ منتشر کرد. این کتاب یک تریلر دیستوپیایی است که اگرچه پیش از ظهور شبکه‌های اجتماعی نوشته شده، اما همچنان حس فضایی مرکب از سیاست و فرهنگ عامه را منتقل می‌کند. «پل مایکل گلیزر» نسخه‌ی اول فیلم را کارگردانی کرد و «ماریا کونچیتا آلونسو»، «یافت کوتو»، «جیم براون»، «جسی ونتورا» و «ریچارد داسن» در کنار «آرنولد شوارزنگر» نقش‌آفرینی کردند. داسن نقش مجری یک مسابقه‌ی تلویزیونی را بازی کرده است که نبرد میان مجرمین و تعقیب‌کنندگان آنان را گزارش می‌کرد. داستان فیلم در سال ۲۰۱۷ وقتی که ایالات متحده به یک حکومت تمامیت‌خواه تبدل شده.

رایت به تازگی مستند تحسین‌شده «برادران اسپارکس» (The Sparks Brothers) را در جشنواره‌ی ساندنس منتشر کرده و به زودی فیلم ترسناک «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) با بازی «توماسین مکنزی» و «آنیا تیلور جوی» را روی پرده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید