news-background
news-background

«ادگار رایت» پایان نگارش فیلمنامه Baby Driver 2 را تأیید کرد؛ «تدوین دو فیلم جدیدم را در یک روز به پایان رساندم»

«ادگار رایت» در سال ۲۰۲۱ فیلم ترسناک «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) را روی پرده دارد، اما این ماه با مستند «اسپارکس برادرز» (The Sparks Brothers) به جشنواره‌ی فیلم ساندنس رفته است. او می‌گوید در ماه دسامبر و در یک روز کات نهایی هر دو فیلم را به پایان رسانده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رایت در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید: «سورئال‌ترین اتفاق ممکن بود. من در انجام همزمان چند کار مهارت ندارم اما دو فیلم را همزمان به پایان رساندم. آخرین روز پیش از تعطیلات کریسمس، بیست و یکم ماه دسامبر، باید هر دو فیلم را در یک روز تمام می‌کردم. خیلی عجیب بود. صبح روز جمعه فیلم «سوهو» را در یک سالن سینمای دولبی دیدم، و بعد ساعت ۲ بعد از ظهر به تکنیکالر رفتم و «اسپارکس برادرز» را تمام کردم. برای یک سال فیلم‌های زیادی بودند.»

تولید «دیشب در سوهو» در سال ۲۰۲۰ پنج ماه به تعویق افتاد و رایت در همین حین تدوین «اسپارکس برادرز» را به پایان برد. او می‌گوید:‌ «در طول پنج ماهی که در خانه مانده بودیم، فیلم را از راه دور به اتمام رساندیم. در حالت عادی فیلم را برای دوستان و خویشاوندان اکران می‌کنی، اما در این مورد فقط برای چند نفر ارسالش کردم. اولین کسی که فیلم را دید «کامرون کرو» بود، چون می‌دانستم که او را به وجد می‌آورد. بر روی چند نفر دیگر امتحانش کردم.»

در مورد «دیشب در سوهو»، یونیورسال پیکچرز اخیراً اعلام کرد که فیلم را از آوریل به اکتبر ۲۰۲۱ موکول می‌کند. رایت از این وقفه‌ها و تأخیرها ناخرسند نیست و می‌گوید حاضر است منتظر بماند تا شرایط برای اکران فیلم در سالن‌های سینما مهیا شود چرا که فیلم برای دیده شدن در سینما ساخته شده است: «من و تهیه‌کنندگان پیشنهاد تأخیر را ارائه دادیم و یونیورسال و فکوس موافقت کردند.»

رایت در مصاحبه‌ی دیگر با «ورایتی» تأیید می‌کند که نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم «بیبی درایور» (Baby Driver) به پایان رسیده است. او می‌گوید: «نوشته شده. راستش سه پیش‌نویس برایش نوشتم... جالب است که می‌بینید هواداران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند: «دنباله فلان فیلم چه شد» اما می‌دانید که پاندمی یعنی چه؟ بعضی چیزها از اختیار من خارج است.»

سال گذشته گزارش شد که سازندگان به دنبال یک بازیگر زن برای نقش اول دنباله خواهند بود و «لیلی جیمز»، «انسل الگورت»، «جان برنتال» و «سی‌جی جونز» برای تکرار نقش های خود بازمی‌گردند.. فیلمبرداری این پروژه قرار بود اواخر سال گذشته آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید