news-background
news-background

ادریس البا برای بازی در فیلم جیمز باند بعدی در حال مذاکره است اما نه برای نقش مأمور ۰۰۷

«ادریس البا» بنابر گزارش‌های غیررسمی در حال مذاکره است تا در قسمت بیست و ششم «جیمز باند» بازی کند. با این حال، این مذاکرات برای نقش مأمور ۰۰۷ نیست. پیش‌تر شایعه جانشینی البا با «دنیل کریگ» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) شنیده شده بود، اما او ماه گذشته تأکید کرده بود نقش جاسوس بریتانیایی را بازی نخواهد کرد. البا در مراسم افتتاحیه «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) به آی‌تی‌وی لندن گفته بود: «نه، قرار نیست من جیمز باند باشم.»

«سان» به‌تازگی گزارش داده است که البا در عوض در حال مذاکره است تا نقش یک شخصیت شرور را در قسمت بیست و ششم چندگانه بازی کند. این نشریه به نقل از یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد: «ادریس مذاکراتی غیررسمی با استودیو داشته و به او گفته‌اند که اگر تمایل داشته باشد، در فیلم بعدی باند نقشی برای او وجود دارد. نقش اصلی را بازی نمی‌کند، اما آن‌ها ارزش میزان احترام و جذابیتی که با خود دارد را می‌دانند و می‌خواهند برای یک شخصیت کاملاً اریجینال در قسمت بعدی با او همکاری کنند.» این منبع اضافه می‌کند: «هنوز در روزهای اول مذاکره به سر می‌بریم، اما تا این لحظه به نظر می‌رسد که او نقش شخصیت شرور را بازی می‌کند.»

البا چند روز قبل فاش کرد که فیلمبرداری نسخه سینمایی «لوتر» (Luther) آغاز شده است. این بازیگر که دوباره نقش کارآگاه اصلی قصه را بازی می‌کند تهیه‌کننده این اسپین‌آف برای سریال «لوتر» خواهد بود.

به دنبال اکران «وقتی برای مردن نیست» و وداع کریگ با باند، بازیگران بسیاری از جمله «رایان رینولدز» و «دووین جانسون» برای بازی در ای نقش ابراز تمایل کرده‌اند اما «باربارا بروکلی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های باند در مصاحبه با «پانیوز» ادعا کرده بود که بازیگر بعدی پس از «دنیل کریگ» تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید