news-background
news-background

ادای احترام «مل گیبسون» به «دونالد ترامپ» در مسابقه UFC 264 با انتقاد مواجه شد

 

گیبسون در وگاس به ترامپ ادای احترام کرد.

 

«مل گیبسون» شنبه شب در مسابقه UFC 264 به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا ادای احترام کرد و با انتقاد مواجه شد. این بازیگر و کارگردان پرحاشیه برای دیدن مبارزه «کانر مک‌گرگور» و «داستین پواریه» در وگاس رفته بود و تی‌-شرتی سیاه به تن داشت.

در ویدیویی که از او در شبکه‌های اجتماعی در حال به اشتراک گذاشته شدن است، و به نظر می‌رسد که نوعی احترام نظامی به ترامپ می‌دهد. چندین سرویس راستی‌آزمایی تأیید کرده‌اند که فرد قابل رؤیت در ویدیو گیبسون است.

این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی با انتقادات زیادی مواجه شده است. یکی از کاربران می‌نویسد: «موضوع باورنکردنی این است که حتی لازم نیست بدانی چرا نام مل گیبسون ترند شده تا بفهمی که دست به کار احمقانه‌ای زده. دوران بازیگری تمام شده‌اش به درک واصل شد.»

«جان پاولوویتس» نویسنده در صفحه توییترش می‌گوید: «مل گیبسون همان آدمی است که فکر می‌کردیم.» در حالی که «جرمی نیوبرگر» فیلمساز اضافه می‌کند: «حمایت مل گیبسون از ترامپ به همان اندازه غافلگیرکننده است که تمایل «دیوید دوک» [از رهبران KKK] به نرم‌کننده پارچه.» کاربر دیگری می‌نویسد: «اگر مل گیبسون همین حالا تحریم نشود چیزی به نام «فرهنگ تحریم» وجود ندارد.»

این اولین بار است که گیبسون علناً از ترامپ حمایت می‌کند. پیش از انتخاب ترامپ، گیبسون گفته بود که نه از او حمایت می‌کند و نه از «هیلاری کلینتون». او در مورد برنامه ترامپ برای احداث دیوار مرزی با مکزیک گفته بود: «بسیاری از این مردان و زنان برای کشورهایشان می‌جنگند و کشته می‌شوند و بعضی از آن‌ها حتی تابعیت خود را پس از مرگشان به دست نمی‌آورند. بنابراین، من فکر می‌کنم بحث در مورد دیوار و چنین چیزهایی مزخرف است.»

گیبسون سال گذشته در مصاحبه با «لورا اینگراهام» گفت: «من نزاکت سیاسی را رعایت نمی‌کنم، درست است. نزاکت سیاسی به نظر من تروریسم روشن‌فکرانه است. به نظر من واقعاً ترسناک است، و نظرم را تغییر نمی‌دهم. قرار نیست همه همیشه عاشق شما باشند.»

دوران بازیگری ستاره «شجاع‌دل» (Braveheart) و «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) با اظهارات یهود-ستیزانه و همجنسگرا-ستیزانه‌اش به حاشیه رفت. او در سال ۲۰۰۶ وقتی یک مأمور پلیس مانع حرکت خودروی او در حال مستی شد اظهارات یهود-ستیزانه‌ای به زبان آورد و یهودیان را مسبب «همه جنگ‌های دنیا» دانست.

گیبسون با «سه‌تیغ هکسا» (Hacksaw Ridge) پس از ۱۰ سال به فیلمسازی بازگشت. او اخیراً در فیلم‌هایی چون «مرد چاق» (Fatman) بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴

تنها کسی که تو هالیود توپ داره !

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۳:۱۷

و باز هم چپول های فاشیست افراطی شروع به گریه و ناله کردند که چرا همه مثل خودشان فکر نمی کنند. دقیقا رفتار یک دیکتاتور تمامیت خواه.

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۷

همیشه افرادی که حقیقت رو میگن در جامعه محکوم و تحریم میشن چون مردم تحمل حقیقت تلخ رو ندارن،مل گیبسون بزرگ رو هم تحریم می کنن مثل خیلی از بزرگای دیگه اصلا شاید مثل استنلی کوبریک بزنن بکشنش ولی مهم اینه این دوران کثیف تحریم و دروغ بزودی تموم میشه.

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۳

کار بسیار درستی کرد.... درک و شعور افرادی که ازش انتقاد میکنن پایینه

نمایش اسپویل