news-background
news-background

ادای احترام سازندگان سریال Peaky Blinders به «هلن مک‌کروری»

«پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) یکی از اعضای خانواده‌اش را هفته‌ی گذشته از دست داد. «هلن مک‌کروری» بازیگر نقش «پالی گری» در سریال گنگستری شبکه‌‌ی بی‌بی‌سی هفته‌ی گذشته پس از مبارزه با سرطان از دنیا رفت و به همین علت دوشنبه گذشته سازندگان به شکلی منحصربه‌فرد به او ادای احترام کردند.

«آنتونی برن» کارگردان سریال تصویری در شبکه‌های اجتماعی از یک کلاکت منتشر کرده که شخصیت مک‌کروری بر روی آن دیده می‌شود. بر روی این کلاکت نوشته شده: «روحت شاد هلن.»

فیلمبرداری فصل ششم و پایانی «پیکی بلایندرز» از ماه ژانویه آغاز شده و در حال حاضر از نحوه‌ی تولید این فصل بدون مک‌کروری جزئیاتی فاش نشده و معلوم نیست که آیا او در اپیزود جدیدی نقش‌آفرینی کرده است یا نه.

«کیلین مورفی» بازیگر نقش «تامی شلبی» یکی از چندین بازیگر سریال بود که به درگذشت مک‌کروری واکنش نشان داد. او می‌گوید: «به‌خاطر از دست دادن چنین دوست عزیزی دل‌شکسته‌ام. هلن یک انسان زیبا، مهربان، شوخ، و دلسوز بود. یک بازیگر با استعداد – بی‌باک و عالی نیز بود. او هر صحنه و هر شخصیتی که بازی می‌کرد را انسانی و باکیفیت‌تر می‌ساخت. من این بخت را داشتم که با این زن نابغه همکاری کنم و در طول چند سال کنارش بخندم. دلتنگت خواهم شد دوست من. به دیمین و خانواده‌ی او تسلیت می‌گویم.»

«استیون نایت» خالق سریال «پیکی بلایندرز» به درگذشت مک‌کروری واکنش نشان داده و می‌نویسد:‌ «هلن یکی از بهترین بازیگران نسل خود بود. او بسیار توانمند و ماهر بود و این اتفاق غم‌انگیز است.»

بی‌بی‌سی و «استیون نایت» تأیید کرده‌اند که «پیکی بلایندرز» با فصل ششم به پایان می‌رسد اما به دنبال آن یک فیلم ساخته خواهد شد. نایت ابتدا قصد داشت داستان را در هفت فصل به پایان برساند، اما تأخیر یک ساله در تولید فصل ششم سبب شد که او و دیگر سازندگان با شش فصل داستان را به انتها برسانند.

نایت در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید: «ما در حال توسعه داستان بودیم. یک ایده‌ی کاملاً شکل‌گرفته است که شروع، میانه و پایان دارد. و به نظر من پایانی درخور برای داستانی است که تا اینجا روایت کرده‌ایم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید