news-background
news-background

فیلمبرداری دنباله‌های Avatar و سریال The Lord Of The Rings در نیوزلند ادامه پیدا می‌کند

پروتکل‌های ایمنی تولید پروژه‌ها توسط دولت نیوزلند تأیید شده و به این ترتیب فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌ها در این کشور پس از وقفه‌ای که ویروس کرونا موجب شد می‌تواند ادامه پیدا کند. فیلمبرداری بعضی از عناوین از هم‌اکنون آغاز شده است و راه برای تولید پروداکشن‌های پرخرجی مانند دنباله‌های «آواتار» (دانلود فیلم Avatar با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز کامرون» و سریال «ارباب حلقه‌ها» (دانلود سریال The Lord of the Rings با لینک مستقیم) در ماه‌های آینده هموار شده است.

کامرون و «جان لاندو» تهیه‌کننده‌ی فیلم‌ها فیلمبرداری را متوقف کرده بودند و از آن پس در کالیفرنیا مشغول کار بر روی جلوه‌های بصری فیلم شدند. حساب رسمی «آواتار» در توئیتر روز گذشته تصویری از کامرون در حال کارگردانی بازیگران منتشر کرده بود. اما زمان و مکان فیلمبرداری مشخص نیست و عوامل هنوز به نیوزلند بازنگشته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تولید دنباله‌های «آواتار» از سال ۲۰۱۷ با بودجه‌ای که به بیش از ۱ میلیارد دلار می‌رسد آغاز شده است. اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام شد که قسمت دوم فیلم دسامبر سال ۲۰۲۱، «آواتار ۳» دسامبر سال ۲۰۲۳، «آواتار ۴» دسامبر سال ۲۰۲۵ و «آواتار ۵» دسامبر سال ۲۰۲۷ اکران می‌شوند.

سریال بسیار پرخرج «ارباب حلقه‌ها» شبکه‌ی آمازون نیز با شیوع ویروس کرونا عواملش را در میانه‌ی ماه مارس به خانه فرستاد. این سریال در حال فیلمبرداری دو اپیزود ابتدایی فصل با کارگردانی «جی.‌ای. بایونا» بود. سال گذشته گزارش شده بود که پس از فیلمبرداری دو اپیزود ابتدایی وقفه‌ای ۴ تا ۵ ماهه ایجاد می‌شود. در حال حاضر تاریخ ادامه‌ی فیلمبرداری این دو اپیزود مشخص نیست.

بنابر اعلام «کمیسیون فیلم نیوزلند»، تمامی پروژه‌هایی که در این کشور فیلمبرداری می‌شوند باید با وزارت بهداشت نیوزلند همکاری کنند و مراحل قانونی جدیدی را پشت سر بگذارند. آژانس «ورک‌سیف» پروتکل‌ها و استانداردهای ایمنی صنعت فیلمسازی نیوزلند را که توسط گروهی از کارشناسان توسعه داده شده تأیید کرده است.

در کشور نیوزلند تنها ۱۱۳۹ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و ۲۱ قربانی گزارش شده است. مقررات منع تجمع بیش از ۱۰۰ نفری در هفته‌های اخیر لغو شده مرزهای بین شهری باز شده‌اند. اما در مورد مرزهای خارجی هنوز قوانین قبلی پابرجاست و عوامل پروژه‌های بزرگ پس از ورود به این کشور باید تا مدتی قرنطینه شوند. بنابراین این احتمال وجود دارد که سازندگان کمی بیشتر برای آغاز فیلمبرداری صبر کنند. پخش انلاین فیلم Avatar از ۳۰نما امکان‌پذیر است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۵

خبر خیلی خوبی بود امیدورام در کیفیت تولید و ساختشون همچنین زمان پخششون مشکلی ایجاد نشه

نمایش اسپویل