news-background
news-background

اخرین تیزر رسمی تقابل بتمن و سوپرمن به همراه پوستر جدید

همانطور که چند روز پیش اعلام کردیم قبل از اکران فیلم اصلی تریلر رسمی خواهیم داشت. و چند ساعت قبل این تریلر به همراه پوستری منتشر شدند.اکنون زمان ان رسیده است که قبل از اکران فیلم جمع بندی کوتاهی داشته باشیم.

شما میتوانید این تریلر را با کلیک بر روی این نوشته مشاهده و یا دانلود نمایید

همانطور که شما هم دیدید در ابتدا با تعدا حرکات اکشن و کلاسیک بتمنی مواجه هستیم طوری که ادم فکر میکند دارد با بروس وین افسانه ای در بازی "Arkham Knight" ور میرود،با این تفاوت که این حرکات در دنیای واقعی اجرا میشوند .در این میان رد پاهایی از شاهزاده دینا را میبینیم که به عنوان "Wonder Woman" شناخته میشود؛در کنار این تصاویر پوستری مرموز نیز به چشم میخورد.در ادامه ظاهرا بتمن و مرد فولادی به عنوان دشمنان بشریت و سوپرمن به عنوان ناجی بشریت نمایش داده میشوند؛این درحالی است که هیچ قهرمان دیگری از جمله "Wonder Woman" به چشم نمی ایند.

در ادامه وارنر براس پوستری از دو سمت به نمایش گذاشته است که صحنه ای برخورد سوپرمن و بتمن میباشد که باعث تحریک هرچه بیشتر طرفداران شده است و انها را بیش از پیش تشنه تماشای فیلم میکند. 

Batman-v-Superman-poster-Batman-perspective

Batman-v-Superman-poster-Superman-perspective

همانطور که گفته شد ظاهرا این تریلر به عنوان اخرین تریلر رسمی فیلم اکران شده است. این فیلم در کم تر از 30 روز دیگر درتاریخ 25 مارس امسال در سینماها اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید