news-background
news-background

مدیر عامل دیزنی: اخراج «جینا کارانو» از Mandalorian سیاسی نیست

«باب چاپک» مدیر عامل دیزنی می‌گوید پست‌های کارانو در شبکه‌های اجتماعی با تعهد کمپانی به «احترام، نجابت، راستی، و همه‌شمولی» در تضاد بوده است.

 

«باب چاپک» مدیر عامل کمپانی والت دیزنی برای اولین بار به اخراج «جینا کارانو» از سریال «مندلوری» (The Mandalorian) واکنش نشان داد و ادعا کرد که این اقدام سیاسی نبوده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد: «چاپک می‌گوید این تصمیم ارتباطی به سیاست نداشته بلکه در مورد «ارزش‌ها» است و شامل همه می‌شود و اینکه کمپانی می‌خواهد محتوایی تولید کند که «بازتاب‌دهنده‌ی تنوع غنی [نژادی و جنسیتی] دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم باشد.»

چاپک در جلسه‌ی سهام‌داران دیزنی می‌گوید این کمپانی را متمایل به عقاید چپ یا راست نمی‌داند. یکی از سهام‌داران سپس از چاپک در مورد «فهرست سیاه دیزنی» می‌پرسد و می‌گوید هم کارانو و هم «پدرو پاسکال» همبازی او هر دو در شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی مرتبط با آلمان نازی ارسال کرده‌اند، اما این تنها کارانو بود که اخراج شد.

چاپک مستقیماً از اخراج حرف نمی‌زند اما می‌گوید دیزنی به ارزش‌هایی پایبند است: «احترام، نجابت، راستی و همه‌شمولی» او اضافه می‌کند که به دنبال تولید محتوایی است که بازتاب‌دهنده‌ی تنوع غنی نژادی و جنسیتی دنیای ما باشد.

لوکاس‌فیلم اوایل فوریه اعلام کرد که کارانو را به دلیل ارسال پست‌های جنجالی در شبکه‌های اجتماعی اخراج می‌کند و تمایلی به همکاری با او ندارد. کارانو جمهوری‌خواه بودن در ایالات متحده را به یهودی بودن در آلمان نازی تشبیه کرد. این بازیگر در دو فصل اول «مندلوری» نقش «کارا دیون» را بازی کرد. لوکاس‌فیلم اخیراً تأیید کرده است که بازیگر دیگری برای نقش کارانو انتخاب نخواهد شد.

تاکنون افراد انگشت‌شماری مرتبط با سریال «مندلوری»، دیزنی یا لوکاس‌فیلم به اخراج کارانو واکنش نشان داده‌اند. «پدرو پاسکال» بازیگر نقش اول، «جان فاورو» و «دیو فیلونی» نویسنده و کارگردانان سریال در مقابل این اتفاق سکوت کرده‌اند اما «بیل بر» اخیراً در مصاحبه با پادکست «بیل برت» از کارانو حمایت کرد.

تولید فصل سوم «مندلوری» پس از پایان فیلمبرداری اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett) آغاز خواهد شد. کارانو اعلام کرده با همکاری «دیلی وایر» در حال تولید یک فیلم بلند جدید است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید