news-background
news-background

اختلال در شبکه HBO پیش از پخش قسمت پایانی Mare Of Easttown؛ نویسنده سریال از احتمال تولید فصل دوم می‌گوید

شبکه اچ‌بی‌او پیش از پخش اپیزود پایانی سریال «مر از ایست‌تاون» (Mare Of Easttown) دچار اختلال شد. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در آستانه پخش قسمت پایانی این مجموعه از تجربه طاقت‌فرسای استفاده از سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او گفته‌اند.

قسمت پایانی این سریال با بازی «کیت وینسلت» در نقش یک کارآگاه، قرار بود ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام پخش شود. اما همان‌گونه که بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند، شبکه استریمینگ اچ‌بی‌او مکس دچار اختلالات گسترده‌ای شده بود.

صفحه توییتر پشتیبانی اچ‌بی‌او مکس می‌نویسد: «از مشکلات ایجاد شده برای بعضی از کاربران اچ‌بی‌او مکس اطلاع داریم و همچنانکه در تلاشیم به سرعت مشکلات را برطرف کنیم، از بردباری شما سپاسگزاری می‌کنیم.» یکی از کاربران می‌نویسد: «مر از اچ‌بی‌او مکس چه کسی است؟ باید با مسئولش حرف بزنم.» کاربر دیگری می‌گوید: «چه برنامه شگفت‌انگیزی!»

سه‌شنبه هفته گذشته نیز کاربران اچ‌بی‌او مکس بروز اختلال در این سرویس را گزارش داده بودند. در آن زمان کاربران گزارش دادند که پس از ورود نمی‌توانند هیچ محتوایی در شبکه را پخش کنند و با پیام خطا مواجه می‌شدند.

«مر از ایست‌تاون» به کارگردانی «کریگ زوبل» آوریل گذشته از اچ‌بی‌او پخش شد و بیش از ۱ میلیون بیننده داشت. اچ‌بی‌او مکس می‌گوید این سریال دومین افتتاحیه پربیننده تاریخ شبکه را رقم زده است.

«برد اینگلسبی» نویسنده «مر از ایست‌تاون» می‌گوید در مورد تولید فصل دوم سریال تردید دارد. او در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته است که در پایان قسمت پایانی «هیچ معمای دیگری برای حل شدن وجود نخواهد داشت.»

اینگلسبی اضافه می‌کند: «اگر بتوانیم داستانی طرح کنیم که واقعاً به آن افتخار کنیم و احساس کنیم که مستحق فصل دومی برای ماجرای مر است، آن‌گاه شاید. هنوز به چنین داستانی نرسیده‌ایم؛ راستش نمی‌دانم آن داستان چه می‌تواند باشد. اما اگر شرایطی پیش آمد که ما راضی شدیم، سریالی است که از فصل اول تجلیل می‌کند و سراغ چیزهایی می‌رود که مخاطبین قدردانش خواهند بود، آن‌گاه ممکن است. اما در حال حاضر، هیچ نمی‌دانم چه سریالی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید