news-background
news-background

[اختصاصی 30نما]: تمامی اطلاعات در مورد فصل هفتم "The Walking Dead"

 

آخرین قسمت فصل ششم سریال "The Walking Dead" همه بینندگان را در یک خماری قرار داد گفته میشود که فعالیت های بسیار قوی و جدی در جهت جلوگیری از منتشر شدن نام قربانی ویگان شده است ، در اینجا تمامی اطلاعاتی که تا هم اکنون منتشر شده است را مرور میکنیم :

تاریخ شروع فصل هفتم چه زمانی خواهد بود ؟

قربانی نیگان به گفته سازندگان سریال در اولین قسمت از فصل هفتم معرفی خواهد شد. قسمت اول فصل هفتم این سریال که قسمت هشتاد و چهارم میباشد و توسط گرگ نیکترو کارگردانی و اسکات ام. گیمپل نویسندگی شده است در تاریخ 24 اکتبر 2016 ( دوشنبه 3 آبان 1395 ) منتشر خواهد شد. همانند سال های گذشته این سریال یک استراجت طولانی پس از پخش هشت قسمت در اوسط این فصل خواهد بود و هشت قسمت پایانی این فصل نیز از ماه فوریه 2017 شروع خواهد شد.

تریلر های رسمی منتشر شده از فصل هفتم:

{ مشاهده تریلر رسمی این فصل }

{ مشاهده تریلر منتشر شده در کامیکان }

در آخرین قسمت فصل ششم چه گذشت ؟ ( اسپویلر )

در صورتی که قسمت آخر فصل ششم را از دست دادید ، آخرین قسمت فصل گذشته با عنوان "آخرین روز در کره زمین" پخش شد. ریک گرایمز و ده بازمانده دیگر دستگیر شدند و جلوی نیگان زانو زدند. افرادی که دستگیر شدند ریک و پسرش کارل ، داریل ، میشون ، گلن ، آبراهام ، ساشا ، یوجین ، هارون ، رزیتا و مگی بودند که مگی باردار بوده و حال و روزی خوبی نداشت. نیگان تصمیم گرفته بوده به خاطر کارهایی که گروه ریک انجام دادند آن ها مجازات کند ( ریک و گروهش تعداد زیادی از افراد نیگان را به قتل رساندند ) برای این کار از لوسیل استفاده میکند یک چوب بیس بال که با سیم خاردا پوشانده شده است. نیگان گفته بود که یکی از آن ها را آنقدر با این چوب خواهد زد که کشته شود. او برای انتخاب قربانی شعر خوند و شروع به زدن قربانی خود تا مرگ کرد. قربانی برای بینندگان قابل شناسایی نبود زیرا از نگاه قربانی فیلم ادامه پیدا کرد.

سایت های مختلف نظرسنجی هایی را قرار دادند که نیگان چه کسی را کشته است. اکثریت آرا به سمت گلن با بازی استوین ین بوده است و پس از او آبراهام با بازی مایکل کادلیتز در رتبه دوم قرار دارد. یکی از طرفداران نیز حصنه آخر را به شدت مورد بررسی قرار داده است و اعلام کرد که مگی با وحشت نام گلن را فریاد میزند. فقط دو نفر از این لیست یازده نفره در امان هستند. قبل از اینکه نیگان شروع به انتخاب قربانی خودش کند گفته "هر کس تکان بخورد و چیزی بگوید ، چشم دیگر را کارل درآورده و به خورد پدرش خواهد داد" که بر این اساس میتوان گفت کارل و ریک قربانی نیگان نیستند. مایکل کادلیتز بازیگر کرکتر آبراهام گفته است در فصل ششم دیدم که آبراهام دچار مشکلات روحی روانی شده بود و شاید او قربانی نیگان باشد. نمیتوان به حرف او اتکا کرد شاید یک بلوف بزرگ باشد. حتی خود بازیگر کرتر نیگان ، جفری دین مورگان ، اشاره کرد که نمی داند سر چه کسی را در صحنه آخر میزد.

فصل هفتم این سریال چگونه خواهد بود ؟

فصل ششم جوری به پایان رسید که اشاره شد فصل هفتم این سریال دقیقا در ادامه فصل ششم خواهد بود. هالیوود ریپورتر ادعا کرده است که برای هر یازده نفر صحنه مرگ درست کرده اند تا هویت قربانی واقعی منتشر نشود. هر چند که حقیقت این موضوع بر اساس منابع مالی و وقتی که گذاشته میشود مشکوک است. هر کس که توسط نیگان کشته شود مسیر بازماندگان بعدی را به طور کل تغییر خواهد داد.

یک چیز مشخص است و آن این است که قربانی هر کس باشد انتظار نمیرود سریال به حالت قبلی خود باز گردد. گرگ نیکرتو عنوان کرده بود فصل هفتم این سریال با دیگر فصل ها بسیار متفاوت خواهد بود خالق سریال رابرت کریکمن نیز گفته بود وجود نیگان مسیر سریال را به کلی تغییر داده است. بازیگر کرکتر نیگان جفری دین مورگان قول داده بود که داستان های اطراف نیگان به طور فوق العاده عجیب خواهد بود و اندرو لینکل بازیگر کرکتر ریک نیز به خشمگین تر شدن و بی رحم تر شدن ریک نیز اشاره کرد. او اشاره کرد " ریک ناتوان تر از همیشه است او در جنگی که دو سال پس از بیداری از کما برایش ادامه داشت را در 24 ساعت باخت و انتظار نمیرود که ریک مهربان و دل رحمی را در این فصل شاهد باشیم. ریک گرایمز در فصل هفتم متفاوت تر از دیگر فصل ها خواهد بود"

فصل هفتم این سریال بیشتر از نیگان خواهد بود خیلی بیشتر !!. آلی ازیکیال ، یک رهبر کاریزماتیک که یک جامعه را به عنوان قلمرو پادشاهی اداره میکند و دارنده یک ببر به نام شیوا است ، به سریال اضافه خواهد شد. بازیگر این کرکتر خاری پیتون خواهد بود. ببر حاضر در این فصل توسط تکنولوژی مخلوط از CGI و انیماترونیک ساخته خواهد همان تکنولوژی که در سریال "بازی تاج و تخت" برای حضور گرگ ها استفاده شد و از هیچ حیوانی استفاده نخواهند کرد. در تریلر فصل هفتم مشاهده شد که کارول و مورگان به قلمرو پادشاهی ازیکیال اضافه خواهند شد. در کتاب های کامیک ازیکیال وارد یک رابطه عاشقانه با میشون خواهد شد اما چون هم اکنون میشون با ریک در رابطه است احتمال اینکه سریال مسیر کامیک بوک را برود کم است.

اسامی بازیگران فصل هفتم:

در ماه جولای اعلام شد که جفری دین مورگان و سه بازیگر دیگر به سریال اضافه خواهند شد. این بدین معناست که سریال مردگان متحرک در فصل هفتم خودش بیست بازیگر نقش اصلی دارد که در نوع خود جالب است. لیست کامل بازیگران به شرح زیر است :

- اندرو لینکلن (ریک)
- نورمن ریداس (داریل)
- استیون ین (گلن)
- لورن کوهان (مگی)
- چندلر ریگز (کارل)
- دانای گوریرا (میشون)
- ملیسا مک براید (کارول)
- مایکل کادلیتز (آبراهام)
- لنی جیمز (مورگان)
- سونیکا مارتین گرین (ساشا)
- آلنا مسترسون (تارا)
- کریستین سراتوس (رزیتا)
- جاش مک درمیت (یوجین)
- ست گیلیام (پدر گابریل)
- راس مارکوند (هارون)
- آستین نیکولز (اسپنسر)
- جفری دین مورگان (نیگان)
- تام پین (عیسی)
- آستین آمیلو (دوایت)
- زاندر برکلی (گرگوری)

و البته منهی قربانی نیگان که در قسمت اول مشخص خواهد شد.

آیا سریال برای فصل های دیگر نیز تمدید خواهد شد ؟

این سوال در ذهن خیلی از هوادران میباشد که سریال تا چند فصل پیش میرود ؟ هشت ؟ نه ؟ ویا بیشتر ؟

اگر بخواهیم از لحاظ تعداد به این موضع توجه کنیم ، این سریال یکی از پر طرفدارن ترین سریال های حال و حاضر جهان میباشد و بسیار عادی است که خالقان این سریال تا آنجایی که میتوانند سریال را اادامه دهند. رابرت کریکمن در این رابطه گفته است " من میدونم که همه یک ایده برای پایان سریال دارند و میدانم چیست. اما جای سوال این است که آیا همه بازمانده خواهند مرد یا خیر ؟ هیچ کس نمیداند".

 

دانلود تمامی قسمت های این سریال در این لینک

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید