news-background
news-background

[اختصاصی 30نما] تمامی اطلاعات در مورد فصل بعدی فرار از زندان

 

در سال 2010 - یک سال بعد از اتمام فصل چهارم سریال فرار از زندان - بازیگر نقش اول این سریال ونتفور میلر اعلام کرد که احتمال ساخت ادامه سریال وجود دارد.

هفت سال پیش مایکل اسکوفیلد مغز متفکر فرار از زندان های فوق امنیتی در آخرین قسمت از سریال فرار از زندان - با نام آخرین فرار - از دنیا رفت و به خاک سپرده شد. 5 سال بعد بازیگر نقش مایکل اسکوفیلد یعنی ونتفور میلر با بازیگر نقش لینکلن بارز یعنی دومینیک پرسل در سریال فلش بار دیگر در مقابل هم بازی کردند. این تجدید دیدار آن ها در سریال فلش به خبر ساخت فصل پنجم سریال فرار از زندان قوت داد.

تاریخ پخش این سریال چه زمانی خواهد بود ؟

فیلم برداری سریال از بهار 2016 شروع شده بود. با حضور ونتفور میلر و دومینیک پرسل در سریال The Legend of Tomorrow برنامه ها را بسیار پیچیده کرده بود. قسمت جدید فصل پنجم در اوایل سال 2017 در شبکه فاکس به روی آنتن خواهد رفت. فصل پنجم ایران سریال پنجشنبه شب ها پخش میشود.

چه کسانی در فصل پنچم باز خواهند گشت ؟

میلر و پرسل - مایکل اسکوفیلد و برادر گردن کلفتش لینکلن بارز - به صورت قطعی و تایید شده در فصل پنجم حضور خواهند داشت. دومینیک پرسل در می 2016 آسیب دیدگی بسیار شدیدی داست اما باعث نشد که این فصل را از دست بدهد بلکه آسیب دیدگی او به فیلم نامه اضافه شد.

سارا وین کایلز - بازیگر نقش سارا تانکردی - در جولای 2015 اعلام کرده است برای بازگشت به نقشش با او تماس گرفته شده است. شش ماه بعد او به خبرگذاری ها گفت که هنوز در حال صحبت برای بازگشت به نقشش است. حضور او در سریال جدید Colony شایعاتی را مبنی بر اینکه در فصل پنجم حضور ندارد قوت بخشید. اما پس از گمانه زنی ها زیادی در مارس 2016 اعلام شد که سارا تانکردی نیز در فصل پنجم باز خواهد گشت.

پرسل در همان ابتدا با عکسی که در اینستاگرام خود گذاشت - بعدا پاک شد - آمائوری نولاسکو - بازیگر نقش فرناندو سوکره - را برای فصل پنجم سریال تایید کرد. بعد از گذشت مدتی خود نولاسکو در اینستاگرام خود خبر بازگشت به گروه تایید کرد و اعلام کرد که در فصل پنجم حضور خواهد داشت.

و صد البته سریال فرار زندان جذابیت خاصی بدون حضور تئودر بگ ول نداشت. پس جای تعجبی وجود ندارد که حضور رابرت نپر - بازیگر نقش تئودر بگ ول - برای نقش تی بگ خشن به سریال بازگردد.

پاول آدلیستین که در اوایل بر ضد قهرمانان این سریال بود اما در قسمت های آخر باعث شد که فراری ها آزادی خود را بدست آورند برای فصل پنجم این سریال باز خواهد گشت

یکی از کارکتر ها به فصل پنجم این سریال باز نخواهد گشت و آن الکساندر ماهون است. ویلیام فیتنر - بازیگر نقش الکساندر ماهون - در فصل پنجم این سریال حضور نخواهد داشت.

بازیگر جدیدی نیز برای سریال تایید شده است. مارک فئورستاین با کارکتر اسکات نس کسی که با سارا تانکردی ازدواج کرده است در فصل پنجم این سریال حضور دارد. پس یعنی بازگشت رابطه مایکل با سارا در فصل پنجم منقضی شده است.

داستان سریال در مورد چیست ؟

در اولین تریلر رسمی - مشاهده در این لینک - تی بگ یک خبر شکه آور به لینکل داد و به او گفت شاید مایکل زنده باشد. مایکل اسکوفیلد در یک زندان خارجی تیره و تار است و صد البته با یک فکر فرار در ذهن و پیام هایی رمزی به لینکلن و سوکره میدهد تا امنیت بعد از فرار خود را تامین کند. همه فکر میکردند که مایکل مرده است اما مشخص میشود که مایکل برای یک سازمان مخفی کار میکرده است. سازمانی به نام Twist که شامل یک گروه تروریستی است.

 

فضل پنجم سریال بیشتر به صورت بین المللی است زیرا سازمان های مانند ISIS و ISIL در کارهای مایکل اسکوفیلد دخالت دارند. زندانی که مایکل در آن حضور دارد زندان یمن - Yemen -  نام دارذ که یکی از بدترین زندان های دنیاست.

آیا فصل ششم فرار از زندان ساخته میشود ؟

در جولای 2016 اعلام شد که فرار زندان برای فصل ششم باز نخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید