news-background
news-background

احتمال پخش Wonder Woman 1984 در HBO Max تا دو هفته پس از اکران

سرنوشت اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) در روز کریسمس به‌زودی مشخص خواهد شد. «بلومبرگ» به‌تازگی از احتمال انتشار این فیلم در شبکه‌ی HBO Max به فاصله‌ی یک یا دو هفته پس از اکران در روز کریسمس نوشته و هواداران دی‌سی را هیجان‌زده کرده. اما منابع نزدیک به سالن‌های سینما می‌گویند وارنرمیدیا گزینه‌ی اکران همزمان این دنباله در سالن‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال را با توجه به تعطیلی سینماها در کالیفرنیا کنار گذاشته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هنوز در این خصوص تصمیمی قطعی گرفته نشده زیرا برادران وارنر گزینه‌ی موکول کردن فیلم به تابستان آینده را از روی میز برنداشته. این احتمال وجود دارد که این عنوان ابرقهرمانی به کارگردانی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» و «کریستن ویگ» ۴ ژوئن سال ۲۰۲۱ و به مناسبت چهارمین سالگرد اکران قسمت اول در آمریکا پخش کند. قسمت او در افتتاحیه ۱۰۳.۲ میلیون دلار و در نهایت ۸۲۱ میلیون دلار فروخت.

برادران وارنر به گزارش «بلومبرگ» تنها با ذکر این عبارت بسنده کرده که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» در «سالن‌های سینما اکران خواهد شد.» پیش‌تر گزارش شده بود که وارنرها با سینماداران در مورد اکران کوتاه مدت فیلم مانند عناوین یونیورسال مذاکره کرده اما به نظر می‌رسد که استودیو هنوز مردد است.

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» قطعاً با فیلم‌هایی چون «جادوگران» (The Witches) و «اسکوب!» (Scoob!) که هر دو بدون اکران در سینما به HBO Max رفتند متفاوت خواهد بود. این عنوان در شرایط عادی می‌توانست بیش از ۱ میلیارد دلار در بازارهای جهانی فروش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید