news-background
news-background

احتمال معرفی شخصیت‌های «جوکر» و «بین» جدید در فیلم The Batman

بر اساس گزارش‌های جدیدی که روز دوشنبه منتشر شد، احتمال بازگشت شخصیت «جوکر» به سه‌گانه‌ی جدید «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) در مقابل «رابرت پتینسون» وجود دارد. «مت ریوز» کارگردان این فیلم‌ها پیش‌تر وعده داده بود که ضد-قهرمان‌های زیادی در این روایت حضور خواهند داشت. شخصیت‌های تأیید شده شامل «کالین فرل» در نقش «پنگوئن»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «زوئی کراویتز» در نقش «زن گربه‌ای» می‌شوند. دیگر بازیگران فیلم نیز «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد» و «جفری رایت در نقش «کمیسر گوردن» خواهند بود. اما به نظر می‌رسد که هنوز در روایت ریوز جایی برای شخصیت‌های «جوکر» و «بین» نیز باشد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«دایرکت» به نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که «مت ریوز» قصد دارد یک «جوکر» جدید در سه‌گانه‌ی خود معرفی کند: «ریوز در نظر دارد «جوکر» را در قسمت دوم و سوم به عنوان یکی از شخصیت‌های شرور اصلی معرفی کند. به این «جوکر» جدید در داستان قسمت اول «بتمن» ارجاع داده می‌شود.» برادران وارنر و ریوز هنوز این ادعا را تأیید یا رد نکره‌اند.

پیش‌تر «هیروئیک‌ هالیوود» نیز گزارش داده بود که شخصیت «بین» نیز در دنباله‌های «بتمن» پدیدار خواهد شد. وارنرها در سال‌های اخیر از ایده‌ی تولید یک فیلم جداگانه برای شخصیت «بین» استقبال نکردند اما گفتند که احتمال استفاده از آن در فیلم‌های بعدی «بتمن» وجود دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شخصیت «بین» در سال ۱۹۹۳ توسط «چاک دیکسون» و «گراهام نولان» خلق شد. مهم‌ترین روایت این شخصیت در کراس‌اور «نایت‌فال» (Knightfall) روی می‌دهد جایی که او پس از شکستن کمر «بتمن» مدیریت شهر گاتهام را در اختیار می‌گیرد. «بروس وین» مدت کوتاهی توانایی راه رفتن را از دست می‌دهد و نقش خود را به «جین پل ولی» یا «عزرائیل» می‌سپارد. این شخصیت اولین بار در فیلم «بتمن و رابین» (دانلود فیلم Batman and Robin با لینک مستقیم) به صورت لایو-اکشن ظاهر شد و سپس در «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم The Dark Knight Rises با لینک مستقیم) با بازی «تام هاردی» روایتی سنتی‌تر از او به تصویر کشیده شد.

در صورتی که شایعه‌ی معرفی شخصیت «جوکر» در «بتمن» ریوز صحت داشته باشد، در ده سال اخیر برای سومین بار یک بازیگر جدید این نقش را بازی می‌کند. اخیراً «جرد لتو» در «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم Suicide Squad با لینک مستقیم) و «واکین فینیکس» در «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) این نقش را بازی کرده‌اند. نقش‌آفرینی فینیکس در فیلم «تاد فیلیپس» با اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول همراه بود. در دهه‌ی گذشته نیز «هیث لجر» در فیلم «شوالیه‌ی تاریکی» (دانلود فیلم The Dark Knight با لینک مستقیم) در قالب این نقش ظاهر و جایزه‌ی اسکار را دریافت کرده بود.

به نظر می‌رسد که دنیای فیلم «بتمن» ریوز با «شزم!»، «آکوامن»، و فیلم‌های بعدی دی‌سی و وارنر از جمله «شزم! ۲»، «بلک آدام» و «فلش» متفاوت باشد، چرا که در این فیلم‌ها «بن افلک» نقش «بروس وین» را بازی کرده است.

فیلم «بتمن» اکتبر سال ۲۰۲۱ در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۹

احتمال بالایی داره که فیلم بتمن بترکونه خیلی دوست دارم با جوکر فینیکس ترکیب بشن

نمایش اسپویل