news-background
news-background

احتمال ساخت قسمت دوم فیلم «سیمپسون‌ها»

شاید کمتر کسی در میان طرفداران انیمیشن باشد که نام «خانواده سیمپسون‌ها» را نشنیده باشد. انیمیشن سریالی که البته برای سن بزرگسال بود و سالهاست که از شبکه فاکس در حال پخش است و به جرات می‌توان گفت هر آمریکایی با آن خاطره دارد. ده سال پس از اولین فیلم انیمیشنی «سیمپسون ها» در مورد احتمال ساخت نسخه دوم این فیلم صحبت شده است. نسخه اولیه این فیلم مدت زمان طولانی را به خود اختصاص داد تا تولید شود. اما سوال اینجاست که آیا برای ساخت نسخه بعدی نیز همین قدر زمان لازم است؟ در انتهای قسمت اول این فیلم دنباله آن نوید داده شده بود آن هم در زمان که «مگی» کوچکترین عضو خانواده سیمپسون‌ها در مقابل خانواده اش در انتهای فیلم کلمه «دنباله» را گفت. با گذشت ده سال از آن موقع هنوز هم امیدهایی برای قسمت دوم در طرفداران باقی مانده است.

کارگردان «دیوید سیلور من» در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، احتمال ساخت یک دنباله برای این فیلم را تایید کرد و عنوان کرد به این موضوع بسیار علاقه دارد:

«من دوست دارم که نسخه دومی هم باشد. اما ماه راه دوری از آن در پیش داریم. درباره آن فکر می‌کنیم و هنوز چیزی اتفاق نیوفتاده است. این واقعا برای ما دلهره آور است که سریال و فیلم را باهم کار کنیم.»

او ادامه داد که فرایند ساخت نسخه دوم این فیلم به همان اندازه نسخه اول پیچیده خواهد بود:

«از نظر من این فیلم در مراحل اولیه است و ما در مورد آن بسیار احتیاط می‌کنیم. من نمیخواهم بودجه مد نظر باشد و به خاطر پول این کار را انجام دهیم. من میخواهم که یک فیلم واقعا عالی باشد. من شخصا چیز دیگری به جز عالی بودن نمی‌خواهم.»

 

اگر چه این حرف ها بیانیه هایی مبهم هستند، ولی نشان می‌دهد که فیلم سینمایی سیمپسون 2 دو از دسترس نیست و ایده قوی آن در حال شکل گیری است. البته ساخت آن به همان اندازه که می‌تواند جذاب باشد خطرناک نیز هست. در واقع اکنون در آستانه فصل 29 ام تعداد افرادی که فکر می‌کنند باید بازنشسته شوند رو به روز افزایش می‌یابد.

با این حال، بزرگ ترین مشکل ساخت این فیلم این است که نویسندگان و تولیدکنندگان سریال هستند که باید وقت خود را برای فیلم نیز بگذارند و این مسئله زمانی که سریال در حال پخش است امکان پذیر نیست. به نظر شما آینده این فیلم چطور خواهد بود؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید