news-background
news-background

احتمال تأخیر در اکران Black Widow و انتشار انیمیشن Soul در دیزنی+ وجود دارد

شایعه‌ای که مدتی است به گوش می‌رسد با گزارش «ورایتی» قوت گرفت. در این گزارش آمده است که دیزنی قصد دارد انتشار «بیوه‌ سیاه»‌ (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) را به تأخیر بیندازد و سالن‌داران را بار دیگر نگران کند. فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) اخیراً توسط برادران وارنر از اکتبر به روز کریسمس و یک هفته پس از اکران «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو».

 فهرست فیلم‌های مارول در فاز چهارم و پنجم در این مقاله بررسی شده است. با توجه به اینکه «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) نیز قرار است ۲۰ نوامبر اکران شود، «بیوه‌ سیاه» در حال حاضر گزینه‌های زیادی مقابل خود نمی‌بیند و با توجه به اینکه دیزنی در آخرین تغییراتی که در اکران فیلم‌های سینمایی مارول به وجود آورده، انتظار می‌رود اکران فیلم «اسکارلت جوهانسن» به فوریه موکول شود و «جاودانان» (Eternals) به زمانی دیگری منتقل شود.  اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نگرانی دیگر برای سالن‌داران این است که «ورایتی» گزارش می‌دهد احتمال عرضه شدن انیمیشن «روح» (دانلود فیلم Soul با لینک مستقیم) در پلتفرم دیزنی+ وجود دارد. سران دیزنی اخیراً گفته‌اند که به نظر آن‌ها خانواده‌ها برای دیدن این فیلم به سینما نخواهند آمد، بنابراین بهتر است که این عنوان خانوادگی در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شود. دیزنی پیش‌تر «مولان» (Mulan) را هم با همین استراتژی در دیزنی+ منتشر کرده بود. آمار فروش دقیقی از این فیلم تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در صورتی که «بیوه‌ سیاه» به زمان دیگری موکول شود، از حالا تا ماه نوامبر که «وقتی برای مردن نیست» روی پرده می‌رود، فیلم استودیویی بزرگی اکران نخواهد شد. فیلم «تنت» (Tenet) برادران وارنر که دو هفته از اکرانش در آمریکا می‌گذرد نشان داد که بازار این کشور هنوز برای استقبال از بلاک‌باسترها آماده نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید