news-background
news-background

آینده مبهم Mindhunter به دنبال پایان قرارداد بازیگران سریال

پنج ماه از انتشار فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) از نت‌فلیکس می‌گذرد و از آن زمان تاکنون شبکه سفارش ساخت فصل سوم این مجموعه‌ی تلویزیونی تریلر و جنایی به به تهیه‌کنندگی و نویسندگی «دیوید فینچر» را صادر نکرده است. ماه گذشته نت‌فلیکس قرارداد عوامل سریال از جمله «هولت مک‌کالنی» و «جاناتان گراف» را فسخ کرد تا احتمال کنسل شدن سریال قوت بگیرد.

اما نت‌فلیکس به تازگی تأیید کرده که این ادعا صحت ندارد و قرارداد بازیگران از جمله «آنا تورو» به پایان رسیده است. سخنگوی نت‌فلیکس می‌گوید: «دیوید [فینچر] بر روی «مانک» (Mank) اولین فیلم خود برای نت‌فلیکس تمرکز کرده و دومین فصل «عشق، مرگ و ربات» را تهیه‌ می‌کند. ممکن است در آینده دوباره به سراغ «شکارچی ذهن» بیاید، اما در همین حین در حالی که مشغول پروژه‌های دیگر است، فکر کرد که منصفانه نیست اگر به بازیگران اجازه ندهد به دنبال نقش‌های دیگر باشند.»

فیلم «مانک» فینچر یک پروژه‌ی شخصی است. داستان فیلم در مورد زندگی «هرمان جی. مانکیویچ» نویسنده‌ی «شهروند کین» به کارگردانی «اورسن ولز» است و فیلمنامه‌ی آن را «جک فینچر» پدر دیوید به نگارش درآورده است.

سریال انیمیشن «عشق، مرگ و ربات» به تهیه‌کنندگی فینچر هم دیگر پروژه‌ی شخصی فیلمساز است که ریبوت انیمیشن فیلم علمی-تخیلی «هوی متال» (Heavy Metal) در نظر گرفته می‌شود. فصل دوم این سریال در حال تولید است.

توسعه‌ی فصل سوم «شکارچی ذهن» قطعی نیست. اما بنابر ادعای منابع نزدیک به سریال، عوامل از همکاری با فینچر استقبال می‌کنند و برای بازی در فصل سوم در صورت تمایل فیلمساز بازخواهند گشت. شنیده می‌شود که فینچر قصد داشته لوکیشن سریال را از پیتسبرگ به مکان دیگری تغییر دهد اما با مخالفت نت‌فلیکس مواجه شده است.

فینچر در سال ۲۰۱۳ نویسندگی و کارگردانی «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) به عنوان اولین سریال اریجینال نت‌فلیکس، شبکه را به مسیر تولید عناوین اریجینال هدایت کرد.

«شکارچی ذهن» از کتابی به همین نام نوشته‌ی «جان ای. داگلاس» و «مارک اولشیکر» اقتباس شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۲۴

امیدوارم کنسلش نکنن.....!

نمایش اسپویل