news-background
news-background

آیا Joker یک دنیای سینمایی جدید آغاز می‌کند؟ تمایل «تاد فیلیپس» به ساخته شدن فیلم «بتمن» در همین دنیا

فیلم «جوکر» شخصیت «بروس وین» را در سنین کودکی معرفی کرد. فیلیپس برای ساخته‌ شدن فیلمی برای او و ادامه دادن داستان ابراز تمایل کرده است.

در ابتدای فیلمنامه‌ی «جوکر» (Joker) به نویسندگی «تاد فیلیپس» تأکید می‌شود که داستان فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی که شامل فیلم‌های «لیگ عدالت»، «زن شگفت‌انگیز»، و «آکوامن» می‌شود، روی نمی‌دهد. اما چه می‌شود اگر «جوکر» دنیای سینمایی مستقل خودش را خلق کند؟ فیلیپس در حین برگزاری جشنواره‌ی فیلم «پام اسپرینگز» در مصاحبه با ورایتی به این پرسش پاسخ می‌دهد. او می‌گوید علاقه‌مند است که فیلمی برای شخصیت «بتمن» در همین دنیا ساخته شود. «دانته پری‌یرا-اولسن» در «جوکر» نقش «بروس وین» در سنین کودکی را بازی کرد و شاهد مرگ والدینش بود. فیلم «جوکر» مقدمات تبدیل شدن بروس به «بتمن» را مانند کتاب‌های کامیک به تصویر کشید.

فیلیپس می‌گوید: «شهر گاتهام زیبایی است. چیزی که مایلم ببینم این است که یک نفر «بتمن» را در این نسخه از شهر بازنمایی کند. نمی‌گویم خودم قصد ساختن چنین فیلمی را دارم. مسئله‌ی جالب در مورد «بتمن» در فیلم ما این بود: «این گاتهام چگونه بتمنی پدید خواهد آورد؟» منظورم فقط همین است.»

«رابرت پتینسون» در فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» قرار است نقش «إروس وین» را در سنین جوانی بازی کند. او که در فیلم «فانوس دریایی» ساخته‌ی «رابرت اگرز» نمایش تحسین‌برانگیزی داشت، در ماه سپتامبر گذشته با اظهاراتی مبهم این تصور را به وجود آورد که فیلم جدید او به «جوکر» مرتبط است. فیلیپس چند روز بعد این نظریه را رد کرد و گفت «قطعاً چنین نیست.»

فیلیپس امسال در جشنواره‌ی فیلم «پام اسپرینگز» برنده‌ی جایزه‌ی کارگردانی «تأثیر خلاقانه» شد. این فیلمساز در کنار «مارتین اسکورسیزی»، «کوئنتین تارانتینو»، «سم مندز» و «بونگ جون هو» نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین کارگردانی است. فیلیپس از ایده‌ی تولید دنباله‌ی «جوکر» استقبال می‌کند، اما نه او و نه استودیوی برادران وارنر به صورت رسمی توسعه‌ی پروژه را تأیید نکرده‌اند. «جوکر» در بازارهای جهانی بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و سودآورترین فیلم اقتباس‌شده از کتاب‌های مصور و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با رده‌ی سنی بزرگسال شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ دی ۱۳۹۸ ۰۳:۱۵

رابررت پتینسون واسه نقش بت من زیادی بچه خوشگله،امیدوارم تاد فیلیپس تو فیلماش نیارتش.

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۹:۱۵

اگه گفته تاد فلیپس درست باشه که گفته " «شهر گاتهام زیبایی است. چیزی که مایلم ببینم این است که یک نفر «بتمن» را در این نسخه از شهر بازنمایی کند ... " نشون میده حالش واقعا خوب نیست و دنیای دی سی رو اصلا نمی شناسه . هیچ کس از طرفداران بتمن فکر نکنم " گاتهام سیتی " رو شهری بدونن که زیباست یا هیچ نوع زیبایی داشته باشه . به قول تامس وین در وصبیت اش به پسرش بروس وین در " بتمن ، شوالیه آرکهام " ، گاتهام شهری است که در خرخره در جرم و جنایت فرو رفته . بهش وصیت میکنه این شهر رو نجات بده . از نابودی و شرارت ... همین الان هم فلیپس دنیای دی سی رو دستکاری کرده . ظاهرا ول کن هم نیست .

نمایش اسپویل
۲۰ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۲۹

نه داداش ببين، نمظورش از شهر زيبايي، مثل هميني كه ما ميگيم وحشتناك خوب بود... منظورش اين بود كه از لحاظ جرم و جنايتي كه ايجاد شده شهر زيبايي است. يعني اين شهر الان از لحاظ جرم و جنايت زيباست. مثلا الان اين شهر براي جوكر زيباست... اميدوارم فهميده باشي من چي ميگيم ناموسا خيلي تلاش كردم برسونم منظورم رو :)) و حتما ميدوني كه دنياي دي سي داراي 52 دنياي متفاوتيه اين ميتونه يكي از چند تا دنيا باشه. بعد هر زمينم كه چند تا زمين موازي داره كه مولتيورس ميسازه كه ميتونه باز يكي از يكيهاي اونها باشه... اي بابا مغز خودم گ--يد :| ... آقا در كل ميشه ديگه ولش كن چي كار داري :))

نمایش اسپویل