news-background
news-background

آیا پایان کامیک The Walking Dead به معنای پایان سریال خواهد بود؟

شبکه‌ی AMC علی‌رغم پایان کتاب‌های مصور «مردگان متحرک» (The Walking Dead) که از ۱۶ سال پیش و در ۱۹۳ شماره منتشر شدند، به تولید سریال ادامه می‌دهد.

درحالی که سریال زامبی «مردگان متحرک» از اکتبر آینده وارد فصل دهم می‌شود، سران شبکه‌ی کابلی AMC اعلام کردند که قصد ندارند دنیای خلق شده توسط «رابرت کرکمن» را به پایان ببرند. شبکه‌های AMC در بیانه‌ای نوشتند:‌ «این کامیک فوق‌العاده دنیایی بنا کرد که در حال حاضر در چندین فرم مختلف به حیات خود ادامه می‌دهد، در قلب میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا جای گرفته و تا سال‌ها بعد جای خواهد گرفت.»

«رابرت کرکمن» هفته‌ی گذشته در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که کامیک «مردگان متحرک» با شماره صد و نود و سوم به پایان خواهد رسید. این در حالی بود که سرنوشت نهایی «ریک گرایمز» در شماره‌ی ۱۹۲ فاش شده بود. «اسکات گیمپل» شورانر سابق سریال که هم اکنون بر تولید اسپین‌آف‌ها و نسخه‌های سینمایی با بازی «اندرو لینکلن» و سایر محتواهای مرتبط با «مردگان متحرک» نظارت می‌کند، اعلام کرده است که سریال دست کم تا یک دهه‌ی دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

گیمپل در سال ۲۰۱۷ گفته بود: «سعی ما بر این است که سریال را تا بیست سال ادامه دهیم. من تک تک شماره‌های این کامیک موفق را دنبال می‌کنم... سریال «سیمپسون‌ها» بیست و شش-هفت سال است که ادامه دارد، بنابراین این یک چالش برای ماست – این چالش را می‌پذیریم. قبول است.» گیمپل می‌گوید تا وقتی که سریال نوآوری کند و کارهایی انجام دهد که پیش از این انجام نگرفته، سریال همچنان ادامه پیدا کند.

«جاش سپان» مدیر عامل شبکه سپتامبر گذشته گفته بود جدا از فیلم پرخرجی که قرار است برای سریال ساخته شود سعی شبکه بر این است که «مردگان متحرک» یک دهه‌ی دیگر دوام داشته باشد. این برنامه طبق ادعای مدیر عامل به گونه‌ای طرح‌ریزی شده که رضایت هواداران را جلب کند.

گیمپل در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه با «لری کینگ» گفته بود: «نمی‌دانم که کتاب مصور به پایان می‌رسد یا نه. اما [مردگان متحرک] به عنوان یک سریال مانند تمام سریال‌های دیگر به پایان خواهد رسید. با این حال باید بگویم که احتمال ادامه یافتن تا چندین سال وجود دارد. به نظر من اگر از ده سال عبور کرد... اگر بیش از آنچه تصور می‌شد ادامه پیدا کند، بازیگران آن با توجه به میزان مرگ و میرهای سریال می‌توانند به کلی تغییر کنند.»

فصل دهم «مردگان متحرک» اکتبر آینده از AMC پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰

خیلی خوب دیگه برم بعد از تولد ۳۵ سالگیم بیام همه سریال رو با هم یک جا ببینم خخخخ

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۲

بیست جلشو ترجمه کردم، وزارت ارشاد نزاشت چاپ بشه :(

نمایش اسپویل