news-background
news-background

آیا رابرت داونی جونیور در Iron Man 4 همچنان به پوشیدن زره ادامه خواهد داد؟

استودیو مارول یکی از فعالین دنیای سینما است که به جرات میتوان گفت بین خود و دیگر رقبا فاصله ای بس طولانی بوجود اورده و دستیابی به رنک این شرکت کاری بسیار دشوار است؛و باید گفت این پیروزی و موفقیت با فیلمی شروع شد که اکنون محبوب خیلی از دل هاست. بله مرد اهنین در سال 2008،فیلمی که در ان رابرت جونیور به عنوان تونی استارک میلیونر نقش نمایی کرد و بعدها به ساخت سری های بعدی و زیر مجموعه هایی از این فیلم منجر شد. 

چیزی که این استودیو خلق کرد به طور عجیبی گسترش پیدا کرد به طوری که علاوه بر چندین سری مرد اهنی فیلم های دیگری نیز از قبل ان خارج شد،مانند "Marvel’s Golden Age"، و 2 سری از فیلم های "Avengers"؛و در این بین فیلمی که خلع ان احساس میشود مرد اهنی 4 میباشد.از پیش تر اطلاع داریم که مذاکراتی برای فیلمی بی نام نشان در سال 2014  در حال مذاکره و مکاتبه بوده است، اما هیچ خبری مبنی بر این که این فیلم یکی از فیلم های گمنام مارول برای سال 2020 میباشد وجود ندارد و شاید بهتر باشد اینگونه بگوییم که اصلا معلوم نیست قرار است این فیلم ساخته شود یا خیر.

با تمام این اوصاف انچه که میتوان درباره نسخه 4 ام این سری بیان کرد تنها با گمانه زنی هایی همراه است؛هر چند که تمامی این تفکرات و درامد ها از واقعیاتی نشات گرفته اند که در گوشه و کنار از این شرکت درز کرده است.تا کنون خبری رسمی مبنی بر انتشار نسخه 4 ام وجود ندارد با این حال خبرها حاکی از ان است که این فیلم برای سال 2020 یا قبل از ان اماده خواهد شد.نکته جالب توجه دیگر این که طبق پیش بینی ها دیگر شاهد  نقش نمایی جونیور نخواهیم بود یا لاقل در نقش  تونی استارک میلیونر او را نخواهیم دید.

Robert-Downey-Jr-in-Iron-Man

هر چند این خبر در حد یک شایعه بیش نیست. اما با توجه به زمان بندی ارائه این فیلم یعنی در سال 2020 و با توجه به مصاحبه اخیر جونیور با روزنامه امپایر انلاین در سال 2015 نبود او قابل توجیه است. او در مصاحبه خود اینگونه میگوید :

"اکنون در حال اماده سازی Captain America: Civil War هستیم و با اتمام فیلم برداری این فیلم من تقریبا در سن 50 سالگی به سر میبرم که این به معنی تیک تاک کردن ساعت زندگی من است  و من فکر میکنم زمان ان رسیده است که به زندگی خود به عنوان یک ابر قهرمان پایان دهم."

که طبق گفته بالا و فاصله 5 ساله ... میتوان گفت جونیور در فیلم بعدی لاقل به عنوان ابرقهرمان فیلم نقش نمایی نخواهد کرد. 

نظر شما در این باره چیست ؟ ایا اگر فیلم دیگری از این سری ساخته شود با وجود نبود تونی استارک افسانه ای موفق خواهد بود ؟ 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید