news-background
news-background

«آکوامن» عنوانی برای تابستان بعدی

با عرضه دو عنوان «بتمن مقابل سوپر من» و «جوخه انتحاری» ، کمپانی DC به خوبی توانست رای اکثریت را بگیرد. پس از ظاهر شدن قهرمانانی مانند ، فلش و سایبورگ، حال تصمیم به ساخت فیلم "آکوامن" شکل گرفته است.

ساخت این فیلم، مسلما راه درازی را برای ساخته شدن پیش روی دارد،به همین خاطر جدیدا DC از کارگردان فیلم «احضار روح» یعنی "جیمز ون" خواستار این شد که او به شخصه طرحی برای این شخصیت ترسیم کند زیرا این کارگردان نقاط ترسناک بودن یک شخصیت را به خوبی می شناسد ، کافیست نگاهی به کارنامه جیمز ون بیاندازید تا با کارهای وی آشنا شوید ! با توجه به اخبار دریافتی ، ساخت این عنوان در کشور استرالیا کلیک خورده است و استودیو «Leavesden » ، «Warner Bros» برنامه ریزی آن را به عهده دارند و تاریخ عرضه این فیلم برای ژانویه 2018 تعیین شده است.

1jason-momoa-as-aquaman-in-the-justice-league-trailer

ساخت فیلم در مکان هایی قابل توجهی فیلم برداری خواهد شد و آکوامن ، اولین مورد کتاب کمیک استرالیا نیست و داستانی مانند دزدان دریایی کارائیب نیز در همین کشور با فروش 21.6 میلیون در سال 2014 همه را ذوق زده کرد. از همین رو برادران وارنر امیدوار هستند که ساخت این فیلم برایشان پرونده ای خوب محسوب شود.

در این میان، این خبر هیجان انگیز برای طرفداران کمیک DC بسیار خوشحال کننده بوده و تا کنون، علاقمندان به سینما نیز به آن چه که از آکوامن دیده اند، پاسخی بسیار مثبت داده اند. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید