news-background
news-background

«آکوافینا» و «سندرا او» در یک فیلم کمدی برای نت‌فلیکس بازی می‌کنند

«آکوافینا» و «سندرا او» در یک فیلم کمدی بلند برای نت‌فلیکس جلوی دوربین می‌روند. عنوان این فیلم هنوز مشخص نیست اما «جن دی‌آنجلو» که دنباله‌ی «شعبده‌بازی» (Hocus Pocus) را برای دیزنی+ می‌نویسد، فیلمنامه را به نگارش درمی‌آورد. داستان فیلم در مورد یک زن تنها و منزوی است که خواهرش خود را متعهد می‌داند رؤیای او را تحقق بخشد: حضور در یک مسابقه‌ی تلویزیونی.

«جسیکا البام» و «ویل فرل»، «مگی هسکینز»، «گلوریا سانچز»، و نیز آکوافینا و او از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. «سندرا او» در حال حاضر در سریال «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم) بازی می‌کند و پیش از آن برای بازی در «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) شناخته می‌شد. پروژه‌های بعدی او فیلم ترسناک و فراطبیعی «اوما» (Umma) و «روی ماه» (Over the Moon) خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آکوافینا» اخیراً با «وداع» (The Farewell) برنده‌ی گلدن گلوب شده و با سریال «آکوافینا نورا اهل کویینز است» (Awkwafina is Nora From Queens) فصل موفقی پشت سر گذشته. پروژه‌های بعدی او «خبر فوری در یوبا کانتی» (Breaking News in Yuba County)، «شانگ-چی» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول و دیزنی، و صداپیشگی در بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید