news-background
news-background

آهنگساز Tenet: می‌دانستم که نولان موسیقی را درک می‌کند؛ انتشار ۱۰ پوستر جدید

بر روی پوسترهای جدید فیلم «تنت»‌ (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) شخصیت‌های مختلف از جمله «جان دیوید واشینگتن»، «رابرت پتینسون» و «الیزابت دبیکی» دیده می‌شوند. در یکی از این پوسترها که توسط آی‌جی‌ان منتشر شده واشینگتن در یک سوی یک شیشه‌ی ضد-گلوله و پتینسون در طرف دیگر آن قرار گرفته، و محل اصابت یک گلوله در مقابل‌شان قابل رؤیت است. اینکه معنای این تصویر چیست، در حال حاضر جز «کریستفر نولان» و احتمالاً همکارانش نمی‌دانند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«تنت» تاکنون سه بار به تعویق افتاده اما نولان هنوز تسلیم انتشار مستقیم فیلم در شبکه‌ی HBO Max و سایر پلتفرم‌های دیجیتال نشده چرا که معتقد است این پروژه‌ی پرخرج را مخاطبین باید بر روی پرده‌های بزرگ سینما ببینند. به جز چند تصویر و تریلری که بیشتر بر صحنه‌های اکشن فیلم تمرکز کرده بود، اطلاعات دیگری در مورد فیلم منتشر نشده.

نولان اخیراً فاش کرده بود که میزان جلوه‌های ویژه‌ی بصری فیلم کمتر از عناوین کمدی و رمانتیک امروزی است و در تمام طول «تنت» شمار نماهایی که جلوه‌های ویژه در آن‌ها به کار رفته به ۳۰۰ نمی‌رسد. نولان در این پروژه کوشیده از جلوه‌های ویژه‌ی عملی استفاده کند و به همین منظور یک هواپیمای بوئینگ واقعی را جلوی دوربین منفجر کرده است.

«لودویگ گورانسن» آهنگساز «تنت» نیز اخیراً در مورد فیلم گفته است: «دیدن اینکه تمامی جنبه‌های پروژه چگونه توسعه پیدا می‌کند قطعاً جالب بود، و در میان تمام فیلم‌هایی که من بر روی آن‌ها کار کرده‌ام، این فیلم قطعاً تجربه‌ای است که باید در سالن‌های سینما داشته باشید. فکر می‌کنم فیلم را ابتدا در بازارهای بین‌المللی اکران می‌کنند، مردم در حال حاضر به چنین فیلمی نیاز دارند. باید یک تجربه [سینمایی] داشته باشند، تا کمی از این شرایط فاصله بگیرند. فیلم سطوح مختلفی دارد و مسائل زیادی را در خود جای داده. مشتاقم واکنش مردم را نسبت به فیلم ببینم.»

گورانسن در مورد درک عمیق نولان از موسیقی اظهار شگفتی می‌کند و می‌گوید: «با دیدن فیلم‌های نولان می‌دانستم که چقدر در مورد موسیقی دانا است، چقدر آن را درک می‌کند، اما کاملاً نمی‌دانستم که می تواند مثل یک موسیقی‌دان کارکشته در موردش حرف بزند.»

فیلم «کریستفر نولان» قرار است از ۲۶ آگست (۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بریتانیا و از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران شود. اما به تازگی گزارش شده است که «تنت» از دوشنبه ۳۱ آگست به صورت محدود در چند سینمای آمریکا هم روی پرده خواهد رفت. «شیکاگو تریبیون» گزارش داده است که پیش آغاز اکران رسمی «تنت» در تاریخ ۳ سپتامبر، این فیلم حتی با فرمت ۷۰ میلی‌متری در سالن تئاتر «میوزیک باکس» شیکاگو به نمایش درخواهد آمد. این سالن یکی از پنج سینمایی بود که فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon A Time In Hollywood با لینک مستقیم) «کوئنتین تارانتینو» را در آمریکای شمالی با فرمت ۷۰ میلی‌متری اکران کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۳۳

بسیار جالب... اما فکر کنم اشتباه نوشتید که" کریستوفر و همکارانش نمیدانند" باید بگید تنها اونها میدانند

نمایش اسپویل
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶

سلام. سپاس از تذکر شما. اصلاح شد: «در حال حاضر جز «کریستفر نولان» و احتمالاً همکارانش نمی‌دانند.»

نمایش اسپویل