news-background
news-background

«آن هاتاوی» و «تینا فی» به سریال پرستاره «عشق مدرن» آمازون پیوستند

«عشق مدرن» (Modern Love) سریال جدید آمازون با نقش‌آفرینی «آن هاتاوی»، «تینا فی»، «دو پاتل»، «جان اسلتری»، «برندن ویکتور دیکسون»، «کاترین کینر»، و «جولیا گارنر» یک مجموعه‌ی تلویزیونی آنتولوژی نیم ساعته و هشت اپیزودی بر اساس مقالات روزنامه‌ی نیویورک تایمز است. در این سریال «شارون هورگان» (Catastrophe)، «امی روسوم» و «تام هال» نیز چند اپیزود کارگردانی را کارگردانی می‌کنند.

«اندی گارسیا»، «کریستین میلیوتی»، «اولیویا کوک»، «اندرو اسکات»، «شی ویگام»، «گری کار»، «سوفیا بوتلا» و «جان گالاگر جونیور» دیگر بازیگران این سریال هستند.

«عشق مدرن» یکی از اولین سریال‌هایی بود که «جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون پس از خروج از NBC در فوریه گذشته سفارش ساخت آن را صادر کرد. وی ژوئن امسال در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود به دنبال تولید یک سریال عظیم برای زنان است و به نظر می‌رسد که «عشق مدرن» همین مسیر را دنبال می‌کند.

هورگان نویسندگی اپیزودی که کارگردانی آن به او سپرده شده را برعهده دارد و «تینا فی» و اسلتری در آن به ایفای نقش می‌پردازند. «تام هال» نیز نویسندگی اپیزود خود را برعهده گرفته اما نویسندگی اپیزود روسوم به «آدری ولز» سپرده شده است.

فیلمبرداری «عشق مدرن» هم اکنون در نیویورک در حال انجام است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید