news-background
news-background

«آنیا تیلور-جوی» ستاره Queen’s Gambit: برای بازی در فیلم‌ها به اندازه کافی زیبا نیستم

«آنیا تیلور-جوی» ستاره‌ی سریال «گامبی وزیر» (دانلود سریال Queen’s Gambit با لینک مستقیم) اعتقاد دارد که برای بازی در فیلم‌ها «به اندازه کافی زیبا» نیست. این بازیگر ۲۴ ساله که با «گامبی وزیر» نت‌فلیکس با بهترین نقدهای دوران بازیگری‌اش روبرو شد، نقش یک شطرنج‌باز به نام «الیزابت هارمن» را ایفا کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تیلور-جوی به‌رغم اینکه سابقه‌ی بازی در فیلم‌های «ساحره» (The Witch) و «اما» (Emma) را دارد، فاش می‌کند که معتقد است به اندازه‌ی کافی برای سینما زیبا نیست. او به نشریه‌ی «سان» می‌گوید: «هرگز خودم را زیبا ندانسته و نمی‌دانم و نخواهم دانست. فکر نمی‌کنم به اندازه‌ی کافی برای بازی در فیلم‌ها زیبا باشم.»

او که در سن ۱۶ سالگی با آژانس مدلینگ «استورم منیجمنت» قرارداد بسته در ادامه می‌گوید: «به نظر رقت‌انگیز می‌رسد و دوست پسرم به من هشدار داده که ممکن است برای به زبان آوردن چنین حرف‌هایی یک عوضی به نظر خواهم رسید، اما فقط فکر می‌کنم که ظاهر عجیبی دارم.»

تیلور-جوی اضافه می‌کند که هیچ‌گاه برای دیدن فیلم‌هایش به سینما نرفته و در حین فیلمبرداری «اما» دچار حملات عصبی شده است: «فکر کردم: «من اولین شخصیت «اما» زشت هستم و نباید در این فیلم بازی کنم» زیرا اولین جمله‌ی فیلم این است: «من خوش‌قیافه، زیرک و ثروتمندم.»»

این بازیگر جوان به زودی در فیلم «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) به کارگردانی «ادگار رایت» دیده خواهد شد و باید در پیش‌درآمد «مکس دیوانه» (Mad Max) «جورج میلر» نقش «فیوریوسا» جوان را بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۵

واقعا هم فیس عجیبی داره نه خوشگله نه زشت دلنشین نیست اصولا ما با بدخواه های تامی شلبی حال نمی کنیم

نمایش اسپویل