news-background
news-background

سومین همکاری «آنیا تیلور-جوی» و «رابرت اگرز» در بازسازی Nosferatu

 

«آنیا تیلور-جوی» که در سال ۲۰۱۵ با فیلم «ساحره» (The Witch) «رابرت اگرز» به شهرت رسید، در فیلم ترسناک دیگری با این کارگردان همکاری می‌کند. ستاره «آخرین شب در سوهو» (Last Night In Soho) به‌تازگی در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» فاش کرده است که در بازسازی فیلم صامت «نوسفراتو» (Nosferatu) که اقتباسی بود از «دراکولا»، برای اگرز بار دیگر جلوی دوربین خواهد رفت.

اینکه تیلور-جوی چه نقشی را در این بازسازی ایفا خواهد کرد یا چه بازیگران دیگری به فیلم پیوسته‌اند هنوز نامعلوم است، اما اگرز مدت‌هاست که تولید چنین پروژه‌ای را تأیید کرده. اگرز در سال ۲۰۱۵ پس از اکران «ساحره» در ساندنس گفت که بازسازی «نوسفراتو» را می‌سازد. این کارگردان به دنبال پخش آن فیلم «فانوس دریایی» (The Lighthouse) را با «رابرت پتینسون» و «ویلم دافو» ساخت.

تیلور-جوی در ماه‌های اخیر و پس از سریال «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) که او را نامزد دریافت امی بهترین بازیگر زن نقش اول در بخش مینی‌سریال‌ها کرده، به پروژه‌های پرشماری پیوسته است. او به‌تازگی به «منو» (The Menu) به کارگردانی «مارک مایلود» ملحق شده و به‌زودی در پیش‌درآمد «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) که «فیوریوسا» (Furiosa) نام گرفته برای «جورج میلر» مقابل دوربین می‌رود.

پروژه دیگر تیلور-جوی اقتباس از رمان «خنده در تاریکی» (Laughter in the Dark) «ولادیمیر ناباکوف» است. دومین همکاری مشترک اگرز و تیلور-جوی فیلم «شمالی» (The Northman) خواهد بود که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. «نیکول کیدمن»، «ویلم دافو»، «بیورک» و «الکساندر اسکاشگورد» دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند.

تیلور-جوی به «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «همه دوستانم همیشه می‌گویند: «چه کار می‌کنی؟!» کمی استراحت کن. اما نقش‌های بیش از حد خوب‌اند. اگر پاسخ مثبت ندهم نمی‌توانم با قضیه کنار بیایم. دوام نمی‌آورم. ترجیح می‌دهم بپذیرمشان و تمام تلاشم را بکنم.»

فیلم «نوسفراتو» سال ۱۹۲۲ عملاً بازسازی «دراکولا» بود که عنوان و جزئیاتش تغییر کرد تا مشکلات حقوقی از سر راه برداشته شوند. «ورنر هرتسوک» در سال ۱۹۷۹ بازسازی دیگری از این فیلم تحت عنوان «نوسفراتو خون‌آشام» (Nosferatu the Vampyre) تولید کرده است.

فیلم «آخرین شب در سوهو» تیلور-جوی به کارگردانی «ادگار رایت» ۲۹ اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید