news-background
news-background

«آنتونی هاپکینز» چهل و پنجمین سالگرد ترک مشروبات الکلی را جشن گرفت

«سر آنتونی هاپکینز» با ارسال ویدیویی در اینستاگرام چهل و پنجمین سالگرد پرهیز از نوشیدن مشروبات الکلی را جشن گرفت. این بازیگر ۸۲ ساله سه‌شنبه ۲۹ دسامبر برای اعلام این موفقیت به اینستاگرام آمد تا نگاهی بیندازد به مسیری که در طول نزدیک به پنج دهه پیموده است. هاپکینز به امید اینکه پیام و داستان او الهام‌بخش دیگران برای ترک اعتیاد باشد، توضیح داد که چگونه موفق به این کار شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هاپکینز می‌گوید: «سلام به همه. صبح به‌خیر. خوب، سال جدید در راه است. سال سختی بوده، پر از غم و اندوه برای بسیاری از مردم. اما من ۴۵ سال قبل به یک آگاهی رسیدم. با نوشیدن [الکل] تا پای جان، به سمت یک فاجعه پیش می‌رفتم. نمی‌خواهم موعظه کنم، اما پیامی دریافت کردم. تأملی کوتاه که می‌گفت: «می‌خواهی بمیری یا زنده بمانی؟» گفتم: «می‌خواهم زنده بمانم.» و ناگهان احساس رهایی به سراغم آمد و زندگی‌ام شگفت‌انگیز شد.»

اگرچه سال ۲۰۲۰ برای بسیاری از مردم سال دشواری بوده اما هاپکینز به سال آینده امیدوار است و می‌گوید: «روزهای تلخ خودم را دارم و گاهی کمی تردید می‌کنم و از این دست مسائل، اما در مجموع می‌خواهم بگویم که طاقت بیاورید. امروز همان فردایی است که دیروز نگرانش بودید. شما جوانان، تسلیم نشوید. تمام سعی‌تان را بکنید، به مبارزه ادامه دهید. جسور باشید و [خواهید دید که] نیروهای عظیم به یاری شما می‌آیند. آن [نیرو] در زندگی محافظ من بوده است. این تمام چیزی است که می‌توانم به شما بگویم. سال نو مبارک، بهترین سال خواهد بود. متشکرم.»

هاپکینز پس از ترک مشروبات الکلی در سال ۱۹۷۵ در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «سکوت بره‌ها» (The Silence of the Lambs) در سال ۱۹۹۱ نقش «هنیبال لکتر» بازی کرد. دیگر نقش‌های به‌یادماندی او در سال‌های بعد با فیلم‌های «نیکسون» (Nixon)، «ماسک زورو» (The Mask of Zorro)، «دراکولا» (Dracula) و اخیراً فیلم‌های «ثور» (Thor) مارول خلق شدند.

هاپکینز در چند سال گذشته در سریال علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) شبکه‌ی HBO نقش «رابرت فورد» را بازی کرده و با آن نامزدی امی را کسب کرده است. سال گذشته او در فیلم «دو پاپ» (Two Popes) به همراه «جاناتان پرایس» نقش پاپ را بازی کرد. این نقش هم برای هاپکینز نامزدی اسکار، گلدن گلوب، بفتا و انتخاب منتقدین را در پی داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۰۸

افرین

نمایش اسپویل