news-background
news-background

«آنتونی مکی» برای بازی در فیلم Captain America 4 قرارداد بست

«آنتونی مکی» برای بازی در فیلم «کاپیتان آمریکا ۴» (Captain America 4) با دیزنی و مارول قرارداد بست. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول جزئیاتی از داستان فیلم فاش نکرده و مشارکت یار همیشگی «سم ویلسون» یعنی «باکی بارنز» با بازی «سباستین استن» تأیید نشده است. این دو در سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) دیزنی+ در کنار یکدیگر دیده شده بودند.

عنوان غیررسمی «کاپیتان آمریکا ۴» نشان می‌دهد که این فیلم برای شخصیت «سم ویلسون» طراحی شده است. مکی سابقه بازی در فیلم برنده اسکار «مهلکه» (The Hurt Locker) و «۸ مایل» (8 Mile) را دارد و در «دنیای سینمایی» مارول به عنوان «فالکن» به «کاپیتان آمریکا» یاری می‌رساند. مکی در پنج فیلم مارول از جمله «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) نقش‌آفرینی کرده است.

«مالکم اسپلمن» نویسنده سریال «فالکن و سرباز زمستان» فیلمنامه «کاپیتان آمریکا ۴» را با همکاری «دالان موسن» دیگر نویسنده آن سریال به نگارش درخواهد آورد. اسپلمن برای برای این سریال نویسندگانی آفریقایی تبار را انتخاب کرد و برای تأکید بر تجربه سیاه‌پوستان از «کاپیتان آمریکا» بر خلاف اغلب عناوین ابرقهرمانی و بررسی مضامین اجتماعی ستایش شد.

اسپلمن سابقه نویسندگی در سریال «امپراطوری» (Empire) شبکه فاکس را دارد، در حالی که موسن نویسنده اپیزود پنجم «فالکن و سرباز زمستان» تحت عنوان «حقیقت» (Truth) بود. پخش سریاز از ۱۹ مارس گذشته در دیزنی+ آغاز شد و بنا بر ادعای شبکه، بالاتر از «مندلوری» (The Mandalorian) یا «وانداویژن» (WandaVision) پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ شبکه را رقم زد.

مکی در سال ۲۰۱۹ تأکید کرده بود که «کاپیتان آمریکا» بعدی نخواهد بود: «من فالکن هستم. همیشه فالکن خواهم بود. نام من تغییری نخواهد کرد.» او سال گذشته در مصاحبه دیگری با «ورایتی» از رعایت نشدن تنوع نژادی در فیلم‌های مارول انتقاد کرده بود: «بسیار آزاردهنده بود که در هفت فیلم مارولی که من در آن مشارکت کردم، تمامی تهیه‌کنندگان، تمامی کارگردانان، تمامی بدلکاران، تمامی طراحان لباس، و تمامی منشی‌های صحنه سفیدپوست بودند. ما تنها یک تهیه‌کننده‌ی سیاه‌پوست داشتیم که نامش «نیت مور» بود. او فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) را ساخت. در آن فیلم بود که کارگردان سیاه‌‌پوست، طراح لباس سیاه‌پوست، و بدل‌کاران سیاه‌پوست شدند. با خود فکر می‌کردم این نژادستیزانه‌تر از هر کاری است. زیرا وقتی سیاه‌پوستان را برای یک فیلم با داستان مرتبط با سیاهان استخدام می‌کنید، آیا می‌خواهید بگویید که آن‌ها به اندازه‌ی کافی برای فیلمی که عواملش اغلب سفید‌پوستند خوب نیستند؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸

این فیلم با اون مردی کریس ایوانز همینطوری حوصله سربر و مزخرف بود فک کن این بی سروپا بیاد جای اون باشه دیگه

نمایش اسپویل