news-background
news-background

«آنتونی راموس» به فیلم Transformers 7 پیوست

 

کارگردانی «ترنسفورمرز ۷» به «استیون کیپل جونیور» سپرده شده است.

 

در حالی که اقتباس از «در ارتفاعات» (In the Heights) تابستان آینده از راه می‌رسد، «آنتونی راموس» ستاره‌ی این فیلم در حال مذاکره است تا به قسمت هفتم «ترنسفورمرز» (Transformers 7) ملحق شود.

«کلایدر» گزارش داده است که پارامونت برای کارگردانی فیلم «استیون کیپل جونیور» را برگزیده و برای نگارش فیلمنامه «جابی هارولد» را انتخاب کرده است. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما راموس در حال مذاکره است تا نقش قهرمان فیلم را بازی کند. او در زندگی خود مرتکب خطایی شده و سعی می‌کند آن را به یاری «اپتیموس پرایم» جبران کند.

چندگانه‌ی «ترنسفورمز» در کنار «مأموریت غیرممکن» یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های پارامونت است، بنابراین استودیو برای تولید قسمت بعدی چندگانه باید به دقت عمل کند. استودیو قصد دارد تنوع نژادی را در ادامه رعایت کند و برای رسیدن به این هدف کیپل جونیور رنگین‌پوست برگزیده و راموس را ستاره‌ی فیلم کرده است.

راموس جدا از «در ارتفاعات» با «لین مانوئل میراندا» در «همیلتون» (Hamilton) همکاری کرده و قرار است نقش اول فیلم علمی-تخیلی «دور» (Distant) را در کنار «نایومی اسکات» بازی کند.

راموس ۲۹ ساله و پورتوریکویی تبار در سریال «باید داشته باشد» (She's Gotta Have It) نت‌فلیکس نقش «مارس بلکمن» را بازی کرد و سپس در درام «هیولاها و انسان‌ها» (Monsters and Men) دیده شد. او در «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) نقش بهترین دوست «لیدی گاگا» را بازی کرد و در «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) ظاهر شد. دیگر فیلم او «سارق درستکار» (Honest Thief) «لیام نیسون» بوده که در حین پاندمی فروش بالایی داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید