news-background
news-background

تریلر جدید فیلم Pain and Glory:‌ «آنتونیو باندراس» در تقلا

 

«آسی‌یر اچاندیا»، «لئوناردو اسباراگلیا»، «پنه‌لوپه کروز»، «ژولیه‌تا سرانو»، «رائول آره‌بالو» و «آسیر فلورس» بازیگران حاضر در فیلم اسپانیایی «درد و شکوه» (Pain and Glory) به کارگردانی «پدرو آلمودوار» هستند.

کمپانی سونی پیکچرز روز پنجشنبه اولین تریلر فیلم «درد و شکوه» به کارگردانی «پدرو آلمودوار» را منتشر کرد. این فیلم اسپانیایی زبان داستان کارگردان سینما، «سالوادور مالو» با بازی «آنتونیو باندراس» را در روزهای نا موفقش دنبال می‌کند. او به اتفاق‌های گذشته‌اش فکر می‌کند در حالی که زندگی‌اش کم کم از هم می‌پاشد. «آسی‌یر اچاندیا»، «لئوناردو اسباراگلیا»، «پنه‌لوپه کروز»، «ژولیه‌تا سرانو»، «رائول آره‌بالو» و «آسیر فلورس» بازیگران حاضر در فیلم اسپانیایی «درد و شکوه» (Pain and Glory) به کارگردانی «پدرو آلمودوار» هستند.

صحنه آغازین تریلر سالوادور را شناور در آب نشان می‌دهد در حالی که او به لحظه‌های تأثیرگذار زندگی‌اش فکر می‌کند از جمله لحظه‌ای که مادر پیرش «سرانو» به او می‌گوید که پسر خوبی نبوده است. سالوادور سپس به دیدار یک همکار قدیمی می‌رود که سال‌هاست او را ندیده است و در حالی که به پوستر یکی از فیلم‌هایشان نگاه می‎کند می‌گوید: «۳۲ سال طول کشید تا من با این فیلم ارتباط برقرار کنم.» زمانی که سالوادور با دوستش برای ناهار بیرون رفته دوستش از او می‌پرسد که اگر دیگر فیلم نسازد چه کار می‌خواهد بکند و او در پاسخ می‌گوید: «فکر کنم زندگی.»

می‌توان گفت که فیلم «درد و شکوه» بهترین کار «پدرو آلمودوار» در سال‌های اخیر است، این فیلم همچنین شخصی‌ترین فیلم او نیز محسوب می‌شود و افسوس‌ها و دستاوردهای او در زندگی و فیلم‌هایش را نمایش می‌دهد. «آسی‌یر اچاندیا» نقش «آلبرتو» عشق قدیمی سالوادور و معتاد هروئین فعلی را بازی می‌کند. «سزار ویسنته» نقش «ادواردو» کارگر فریب دهنده‌ای را بازی می‌کند که در کودکی باعث بیدار شدن سلیقه جنسی سالوادور شده بود. «پنه‌لوپه کروز» نیز نقش مادر سالوادور جوان را بازی می‌کند.

باندراس و آلمودوار اولین بار در سال ۱۹۸۲ در فیلم «هزارتوی شور» (Labyrinth of Passion) با هم همکاری داشتند. این همکاری با فیلم‌های دیگری مانند «ماتادور» (Matador)، «قانون میل» (Law of Desire)، «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» (Women on the Verge of a Nervous Breakdown)، «منو ببند!» (Tie Me Up! Tie Me Down!)، «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» (The Skin I Live In) و «خیلی هیجان‌زده‌ام» (I’m So Excited) ادامه یافت.

این فیلم در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ برای نخستین بار اکران شد و باندراس موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد و «البرتو ایگلسیاس» جایزه بهترین موسیقی متن را دریافت کرد. روز پنجشنبه همچنین اعلام شد که این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۹ و جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۱۹ که از ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر برگزار می‌شود پخش خواهد شد. فیلم «درد و شکوه» در روز ۴ اکتبر ۲۰۱۹ روی پرده سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس خواهد رفت.

برای دانلود نسخه‌ی کامل فیلم با کیفیت وب-دی‌ال به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸

عاشقشم . مورد انتظارترین فیلم سال برای من . ایشالا اسکار خارجی زبان حتما برا آلمودوار عزیزم هست .

نمایش اسپویل