news-background
news-background

آنا د آرماس در فیلم Ghosted جایگزین اسکارلت جوهانسن شد

«آنا د آرماس» در فیلم «شبح‌شده» (Ghosted) که یک اکشن کمدی ماجراجویانه به کارگردانی «دکستر فلچر» است، جایگزین «اسکارلت جوهانسن» شد. پیش‌تر گزارش شده بود که «کریس اوانز»، همبازی سابق د آرماس در «چاقوکشی» (Knives Out) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلمنامه «شبح‌شده» را «پل ورنیک» و «رت ریز» به نگارش درآورده‌اند که سابقه نویسندگی برای «ددپول» (Deadpool) و «سرزمین زامبی» (Zombieland) را دارند و اخیراً فیلمنامه «فرار از اسپایدرهد» (Escape from Spiderhead) را نوشته‌اند.

نت‌فلیکس تولید دنباله «چاقوکشی» با نویسندگی و کارگردانی «رایان جانسون» را به پایان برده است. این شبکه برای دو دنباله ۴۰۰ میلیون دلار پرداخت کرده و یکی از گران‌قیمت‌ترین قراردادهای تاریخ خود را به ثبت رسانده است.

«شبح‌شده» محصول اسکای‌دنس با مدیریت «دیوید الیسون» است که اخیراً اکشن علمی-تخیلی «جنگ فردا» (The Tomorrow War) با بازی «کریس پرت» و «بدون پشیمانی» (Without Remorse) با بازی «مایکل بی. جوردن» را تولید کرده و به زودی «گارد کهن ۲» (Old Guard 2) به کارگردانی «ویکتوریا ماهونی» را برای نت‌فلیکس می‌سازد.

«آنا د آرماس» به‌تازگی در مقابل «دنیل کریگ» در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) دیده شده و فیلمبرداری اکشن پرخرج دیگری به نام «مرد خاکستری» (The Gray Man) نت‌فلیکس و برادران روسو با بازی اوانز و «رایان گاسلینگ» را به پایان رسانده است.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید