news-background
news-background

«آماندا سایفرید» ستاره فیلم Mank: دیوید فینچر یک استاد بلامنازع و بی‌همتاست

فیلم «منک» (Mank) به کارگردانی «دیوید فینچر» حتی پیش از انتشار تریلرهای سیاه‌وسفیدش یکی از هیجان‌انگیزترین عناوین سینمایی سال بود. نقدهای این فیلم ماه گذشته منتشر شدند و بر اساس آن‌ها به نظر می‌رسد که اثر جدید فینچر یکی از مهم‌ترین مدعیان فصل اهدای جوایز است. فینچر فیلمسازی است که نامش کنار هر پروژه‌ای قرار بگیرد، به‌سرعت هواداران سینما را ذوق‌زده می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آماندا سایفرید» یکی از ستارگان فیلم «منک» به‌تازگی در مصاحبه با «نیویورک تایمز» از تجربه‌ی همکاری با فینچر گفته و اینکه چرا به زندگی در کالیفرنیا علاقه ندارد و زندگی در مزرعه را ترجیح می‌دهد. اما وقتی بحث فینچر پیش کشیده می‌شود، روشن است که سایفرید از همکاری با این کارگردان لذت برده و به آن افتخار می‌کند.

سایفرید فاش می‌کند که وقتی متوجه شده برای بازی در «منک» انتخاب شده گریه کرده است. او توضیح می‌دهد: «بسیار خوشایند است وقتی کسی که او را یک استاد بلامنازع و بی‌همتا می‌دانید به شما احترام بگذارد.»

اگرچه سایفرید سابقه‌ی بازی در چندین فیلم برجسته از جمله «ماما میا!» (Mamma Mia!)، «دختران بدجنس» (Mean Girls) و «بینوایان» (Les Misérables) را دارد، اما او «منک» را یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های چند دهه بازیگری‌اش می‌داند. او توضیح می‌دهد که ترجیح می‌دهد در یک مزرعه زندگی کند و از کانون توجه دور باشد.

سایفرید می‌گوید: «این فیلم قطعاً بهترین فرصتی است که در دوران بازیگری‌ام داشته‌ام، و بدون تردید سطح بازیگری مرا بالاتر برده. اما بدون آن، به همان‌ اندازه راضی بودم، زیرا فضایی برای خود ساخته بودم و در دنیای خود احساس موفقیت می‌کردم.»

سایفرید برای بازی در «منک» بهترین نقدهای دوران بازیگری‌اش را دریافت کرده و ممکن است نامزدی اسکار را با آن به دست آورد. «منک» ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید