news-background
news-background

«آماندا سایفرد» و «لیلی کالینز» به فیلم جدید «دیوید فینچر» پیوستند

«تام برک» و «تام پلفری» از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم سیاه و سفید هستند.

«آماندا سایفرد» و «لیلی کالینز» و «چارلز دنس» به همراه «گری اولدمن» به جمع بازیگران فیلم «کثیف» (Mank) پیوستند. «دیوید فینچر» کارگردانی این فیلم درام را بر عهده دارد. فیلم «کثیف» داستان نویسنده دیگری که به «اورسن ولز» در نوشتن فیلم «همشهری کین» (Citizen Kane) کمک کرد را بازگو می‌کند. از دیگران بازیگران این فیلم می‌توان به «آرلیس هاوارد»، «فردیناند کینگزلی»، «جیمی مک‌شین»، «جوزف کراس»، «سم تراوتن»، «توبی لئونارد مور»، «تام برک»، «تام پلفری» و «تاپنس میدلتون» اشاره کرد. فیلم‌برداری این فیلم در ماه آبان در شهر لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. «داگلاس اربانسکی» و «اریک راث» تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

«هرمن جی. منکیویچ» یک خبرنگار و منتقد سینما در سال ۱۹۲۰ توسط کمپانی پارامونت برای حضور در هالیوود و کار کردن در این عرصه استخدام می‌شود. منکیویچ در پروژه‌های بسیاری از جمله «جادوگر شهر آز» (The Wizard of Oz)، «غرور یانکی‌ها» (Pride of the Yankees)، «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند» (Gentlemen Prefer Blondes) حضور داشت اما مشکل از زمانی شروع شد که او و «اورسن ولز» در فیلم «همشهری کین» همکاری کردند. منکیویچ و ولز در این پروژه همکار بودند اما منکیویچ مدعی شد که ولز تلاش داشت او را از پروژه بیرون کند و مدعی شد که ولز به او پیشنهاد کرد که در ازای حذف نامش از لیست نویسندگان به او پول بدهد.

پروژه «کثیف» بیش از ۲۰ سال است که در سبد فینچر حضور دارد. او در ابتدا تصمیم داشت پس از فیلم «بازی» (The Game) در سال ۱۹۹۷ این فیلم را بسازد. «جک فینچر» پدر «دیوید فینچر» که یک روزنامه‌نگار بود فیلم‌نامه را نوشت. هنوز اطلاعات کاملی از شخصیت‌های این فیلم در دسترس نیست. سایفرد در نقش «ماریون دیویس»، کالینز در نقش «ریتا الکساندر» منشی منکیویچ، برک در نقش «اورسن ولز» و پلفری در نقش برادر «منکیویچ» حضور خواهند داشت.

سایفرد به تازگی در فیلم‌های «هنر مسابقه در باران» (The Art of Racing in the Rain)، «چیزهای دیده و شنیده شده» (Things Seen & Heard) و «اسکوبی دو» (Scooby Doo) حضور پیدا کرده است. کالینز نیز در فیلم‌های «تالکین» (Tolkien) و «فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست» (Extremely Wicked, Shockingly Evil, and Vile) حضور داشت. دنس در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) و «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) حضور داشت. پلفری نیز در سریال «آیرون فیست» (Iron First) و فصل جدید «اوزارک» (Ozark) حضور داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید