news-background
news-background

آمازون ۵۰۰ میلیون دلار برای سریال «ارباب حلقه‌ها» هزینه می‌کند

 

شرکت آمازون تا دو برابر بودجه‌ سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» بر روی نسخه تلویزیونی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. به گزرش رویترز، این کمپانی با کلید زدن سریالی در سطح «بازی تاج‌وتخت»، ۵۰۰ میلیون دلار برای این مجموعه خرج می‌کند. این در حالی ‌است سه‌گانه سینمایی «ارباب جلقه‌ها» با بودجه ۲۸۱ میلیون دلاری به تولید رسید و سه‌گانه «هابیت» برای استودیوی سازنده ۶۲۰ میلیون دلار هزینه داشت.

در گزارش رویترز آمده است که «آمازون تنها برای امتیاز تولید سریال ۲۵۰ میلیون دلار پیشنهاد کرده است و مخارج تولید و بازاریابی آن می‌تواند تا ۵۰۰ میلیون دلار برای یک یا دو فصل برسد.» این رقم سه برابر بودجه‌ای است که آمازون برای تولید سریال « The Man in the High Castle» اختصاص داده بود.

این رقم حتی از بودجه سریال «بازی تاج‌وتخت» هم فراتر می‌رود که بنا بر برخی گزارش‌ها، هر اپیزود آن ۱۵ میلیون دلار برای شبکه هزینه داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۲۳:۴۸

امیدوارم رده سنی سریال رو در حد همون فیلم نگه دارن و بی خود پاکی خاصی که تو داستان هست رو با اعمال درجه سنی بزرگسال زیر سوال نبرن.

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸

واقعا با نظرت موافقم .فیلم ارباب حلقه ها فیلمیه که هزار بار دیدم و هنوز عاشق شخصیت هاشم.ولی سریال گیم او درون رو با اینهمه قشنگی تو ساختش فقط یکبار دیدمش

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۲۲

عالی

نمایش اسپویل