news-background
news-background

آمازون فیلم One Night in Miami «رجینا کینگ» را در فصل جوایز پخش می‌کند

این فیلم برای اولین بار سپتامبر آینده در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

 

به فاصله‌ی کوتاهی پس از آنکه گزارش شد «رجینا کینگ» با «یک شب در میامی» (دانلود فیلم One Night in Miami با لینک مستقیم) را به عنوان اولین فیلم بلندش در جشنواره‌ی تورنتو امسال اکران می‌کند، اعلام شد که استودیوی آمازون حق پخش بین‌المللی این درام را خریداری کرده است. این فیلم به نویسندگی «کمپ پاورز» از تئاتری به همین نام اقتباس شده است. آمازون تأیید کرده است که فیلم را در فصل اهدای جوایز اکران می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«یک شب در میامی» داستانی در ۲۵ فوریه سال ۱۹۶۴ و پیروزی «محمد علی کلی» بر «سانی لیستون» و کسب عنوان قهرمانی بوکس سنگین‌وزن جهان در میامی را بازگو می‌کند. در حالی که موجی از سفید‌پوستان به سواحل میامی آمده بودند تا این مسابقه را از نزدیک ببینند، کلی به خاطر قوانین نژادپرستانه نمی‌توانست به «میامی بیچ» بیاید و در عوض شب را در متل «همپتون هول» که یکی از محله‌های سیاه‌پوست‌نشین است در کنار سه تن از دوستان نزدیکش گذراند: «مالکم اکس» فعال سیاسی، «سم کوک» خواننده و «جیم براون» ستاره‌ی فوتبال.

بازیگران انتخابی کینگ برای این فیلم «کینگزلی بن-ادیر» در نقش «مالکم اکس»، «الی گوری» در نقش «محمد علی کلی»، «آلدیس هاج» در نقش «جیم براون» و «لزلی اودام جونیور» در نقش «سم کوک» خواهند بود. بازیگران نقش‌های مکمل نیز شامل «لنس ریدیک»، «جزمن سیفاس جونز»، «مایکل ایمپریولی» و «بو بریجز» می‌شوند.

«جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون می‌گوید: «فیلم «یک شب در میامی» به زیبایی یک لحظه‌ی مهم تاریخی را به تصویر کشیده وقتی که این هویت‌های بزرگ دور هم جمع شده بودند و در نهایت چیزی را شکل دادند که ما امروز تحت عنوان جنبش حقوق شهروندی می‌شناسیم. «رجینا کینگ» توقف‌ناپذیر است – و هنرش را جلوی دوربین در آثار قبلی نشان داده، اما حالا استعدادش را پشت دوربین هم ثابت خواهد کرد. ما افتخار می‌کنیم که رجینا و کمپ را در خانواده‌ی آمازون داریم.»

کینگ به تازگی برای بازی در مینی‌سریال «واچمن» (دانلود سریال Watchmen با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO نامزد دریافت امی شده است. این سریال هفته گذشته ۲۶ نامزدی امی را کسب کرد. کینگ از سال ۲۰۱۵ سه جایزه‌ی امی و یک جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (دانلود فیلم If Beale Street Could Talk با لینک مستقیم) را تصاحب کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید