news-background
news-background

آمازون فیلم Coming 2 America «ادی مورفی» را با قراردادی ۱۲۵ میلیون دلاری خریداری کرد

استودیوی پارامونت فیلم «سفر به آمریکا ۲» (دانلود فیلم Coming 2 America با لینک مستقیم) با بازی «ادی مورفی» که دنباله‌ای است برای فیلم کلاسیک «سفر به آمریکا» (دانلود فیلم Coming to America با لینک مستقیم) را به آمازون فروخت. منابع نزدیک به استودیو می‌گویند این قرارداد به ۱۲۵ میلیون دلار می‌رسد و فیلم ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) از سرویس استریمینگ آمازون پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گفته می‌شود «جنیفر سالکی» مدیر استودیوهای آمازون که اخیراً به دنبال خریداری عناوین تجاری‌تر بوده، این فیلم را در اولویت خود قرار داده است. آن‌ها به‌تازگی دنباله‌ی «بورات ۲» (Borat 2)، «بدون پشیمانی» (Without Remorse) با بازی «مایکل بی. جوردن» و فیلم مدعی اسکار «یک شب در میامی» (One Night in Miami) به کارگردانی «رجینا کینگ» را نیز خریداری کرده‌اند.

به دنبال تعطیلی ادامه‌دار سالن‌های سینما، استودیوی پارامونت در حال بررسی روش‌های جایگزین برای عرضه‌ی فیلم‌های خود از جمله «سفر به آمریکا ۲» بوده است. دیگر پروژه‌های فروخته‌شده توسط آمازون «دادگاه شیکاگو ۷» (Trial of the Chicago 7) «آرون سورکین» و «مرغ‌عشق‌ها» (Lovebirds) به نت‌فلیکس بوده‌اند.

قسمت اول «سفر به آمریکا» به کارگردانی «جان لندیس» در سال ۱۹۸۸ اکران شد و مورفی در آن نقش یک شاهزاده‌ی آفریقایی را بازی کرد که برای فرار از یک ازدواج برنامه‌ریزی‌شده به نیویورک سفر می‌کرد. «آرسنیو هال»، «جیمز ارل جونز»، «شاری هدلی» و «جان آموس» دیگر بازیگران آن فیلم بودند که در سراسر دنیا ۳۰۰ میلیون دلار فروخت.

در دنباله‌ی فیلم شاهزاده قرار است پادشاه کشور خیالی زاموندا شود اما کشف می‌کند که در آمریکا پسری به نام «لاول» داشته است. مورفی، جونز و هال نقش‌های پیشین خود را تکرار کرده‌اند، در حالی که بازیگران نقش‌های مکمل «جرمین فولر»، «تریسی موگان»، «لزلی جونز» و «وزلی اسنایپس» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید